Todo y más para moverte dentro de El Canut
Introducir los datos, hacer el proceso de verificación, abrir una tarjeta… Los 5.000 primeros clientes han empezado a descargar El Canut y el equipo de 11Onze se moviliza para dar respuesta inmediata. Lara de Castro, Iu Alemany y Marifé Fariñas responden todas las preguntas.
“Somos una empresa del mundo de la banca y la seguridad es primordial. El primer registro es muy exigente y, por eso, hay doble verificación de residencia y se pide mucha documentación. Los clientes tienen que entender que, a pesar de que este trámite pueda ser pesado, esto es más seguridad para ellos”, argumenta, solo empezar, Iu Alemany del equipo de backoffice de 11Onze.
De clientes hay tantos como personas en el mundo: hay algunos que hacen el proceso de validación en unos minutos y otros que tardan horas. En todos los casos, pero, el acompañamiento es “muy personalizado”, dice la jefa de equipo Lara de Castro. De Castro revela que la mayoría de preguntas tienen que ver con problemas técnicos, pero que los agentes 11Onze están “siempre que se les necesita, a cualquier hora”. ¿Qué documentación hay que tener preparada para poder hacer la validación? ¿Qué hay que hacer para que el proceso sea lo más rápido posible? Iu, la Marifé y Lara nos lo explican en este podcast, en conversación con Toni Mata.
👏
Dia: 20/10/2021. Hora: 13:45 He trucat tres vegades al telèfon d’atenció al client d’11Onze, opció català, i les tres vegades, després d’una estona d’espera, la trucada s’ha penjat, tot demanant-me en anglès que truqués de nou més tard.
Ho provaré dintre d’una hora de nou, però en fi…
He fet dues consultes per correu electrònic que em va costar trobar on és l’opció : està dins el perfil, però les respostes han estat suficients, entenedores i ràpides.
Gràcies per la teva valoració, Francesc!
Com podem fer transferències amb el Canut?
A la Plaça hi ha un tutorial que ho explica d’una manera molt entenedora
és necessari vincular el canut a una conta externa?
Bones Montse, no és necessari, el que si necessites inici és la recàrrega del teu compte en diners fer-ho d’un compte extern. De totes maneres perquè et sigui més truca’ns i t’expliquem aquests dubtes. Gràcies.
Bon dia fa dos dies que intento fer l’alta al canut pero quan ha d’enviar el correu de verificacio aquest no arriba mai he provat diversos dies a diverses hores i va reenviant el codi pero aquest no arriba mai al correu designat. Es l’App IOS gracies
Millor contactar directament als agents pel xat. I et resoldran el problema.
Que es True Layer Console?!?!? Es on em redirigeix quan “linkeixo” un compte de Caixabank a aquí!!! I em diu que faci un SignIn. I si ho torno a provar, l,aprobació de link de saldo I moviment segons cxb está bé, però no hi ha cap dadá en el Canut i em torna a redirigir a la web true layer console…..
Però cal activar i fer això del True Layer?? Es un mètode de verificació per seguretat… Aquí m’he quedat dubtant jo😢
Hola, Àlex. Estem al corrent d’aquesta incidència i estem treballant per solucionar-la. Hi ha alguns comptes que no s’estant enllaçant bé i, en comptes de redirigir-te a l app d’11onze, es redirigeix a la web del proveïdor de PSD2. De moment, et demanem paciència i que ho provis en un altre moment, més endavant. Gràcies per la teva comprensió!
Molt ben explicat, Penso que s´ha de treure importància al temps que cadascú hagi d´invertir en tot plegat, no és cap cursa, sinó en entendre bé el procés abans de començar i anar amb calma . Els documents guardats en fitxer s´han d´imprimir…etc.
En quant a l´estranyesa d´alguns del perquè tanta validació, hi ha una cosa fonamental. No estem descarregant un App d´un banc en el qual ja tenim compte sinó una App d´una entitat financera que no té ni la més remota idea de qui som. Quan traiem diner en efectiu per finestreta bé que ens demanen el DNI i el comparen amb el que tenen escanejat. Doncs bé a ser al mateix. Es saber qui som.
Gràcies Marifé, em vas atendre molt bé. Em vaig encallar amb les fotos …!!
Moltes gràcies, Mercè, perquè la teva explicació no pot ser més clara! Seguim!
Em va costar una mica perquè els missatges per carregar les factures per l’adreça em sortien en anglès (lles instruccions en català) i vaig haver de fer diversos intents
El cas és que te n’has sortit i que ara ja ets client d’11Onze, Francesc. Gràcies per ser-hi!
No es fàcil i per aixo entenc que tenim.molta seguretat de les nostres dades,cal la pena insistir i preguntar sinó te’n surts
Gràcies per aquest podscst
Gràcies, Alícia!
👌