“La nova generació de solucions financeres”

WP Engine, l’empresa de ‘hosting’ de WordPress capdavantera al món, posa a 11Onze com exemple a seguir a l’hora de crear la nova generació de solucions financeres digitals.

 

Impuls a la primera i major comunitat fintech d’Europa

WONDR, soci de WP Engine, treballa mà a mà amb 11Onze en la construcció de la pròxima generació de solucions financeres digitals

 

Des del seu llançament en 2020, la start-up barcelonina 11Onze s’ha convertit ràpidament en la principal empresa de tecnologia financera comunitària d’Europa. Després del llançament de la seva xarxa social única i privada La Plaça, l’any passat, l’empresa ha augmentat tant el seu nombre de membres com els seus serveis en més d’un 50%.

Amb un enfocament en l’empoderament de la seva comunitat a través de l’educació financera i la creació de riquesa, 11Onze ha continuat introduint ofertes a mesura i ampliant la seva base de membres, tot això mentre acumula una impressionant llista de premis.

Avui dia, 11Onze és la primera i major comunitat fintech d’Europa, omplint un buit en el sector fintech més ampli amb una barreja única de recursos educatius i solucions de comerç digital. Això inclou la xarxa social privada La Plaça d’11Onze, la seva moneda digital, Les Peles, l’aplicació de banca universal El Canut, el seu Marketplace i una àmplia biblioteca de continguts.

Mentre que totes les experiències digitals d’11Onze reuneixen elements educatius centrats en les finances, l’economia, el benestar i la sostenibilitat, La Plaça ofereix aquests recursos en un format de xarxa social, implementant un Sistema de Gestió de l’Aprenentatge (LMS) totalment integrat per a oferir continguts actualitzats i de gran actualitat.

Amb 14.000 membres i en augment, La Plaça també s’ha transformat en un mercat en línia on els membres poden comprar productes i serveis, i on podran vendre béns i serveis a altres membres en el futur.

Fins ara, l’arxiu de continguts de La Plaça ha crescut fins a incloure més de 1.212 vídeos i 1.131 publicacions en línia en tres idiomes (anglès, català i castellà). També ha registrat alts índexs de participació en Facebook (73%), YouTube (98%) i Instagram (115%). 11Onze també ha llançat recentment el seu perfil de TikTok, on ha aconseguit una sorprenent taxa de participació del 999% i 300.000 usuaris en només 60 dies.

La Plaça, per part seva, ha atret un 83% de nous usuaris en els últims tres mesos, i aquests usuaris han passat uns quatre minuts de mitjana en el lloc. El seu millor contingut és ‘La rumba dels calerons’, que aporta el 20% del trànsit del canal.

La profunditat del seu compromís amb la comunitat queda ben palesa en la rendibilitat de la inversió (ROI) d’11Onze per als seus productes i marques associades.

Utilitzant les campanyes de Meta com a mitjana del ROI (o retorn dels actius, ROA) per a les campanyes publicitàries; les xifres d’11Onze són bastant impressionants, especialment tenint en compte el recent del seu llançament.

Alguns dels productes i marques associades d’11Onze han aconseguit fins a 1,34 euros per cada euro invertit, en comparació amb Meta, que pot aconseguir un ROA mig d’1,5 euros per cada euro invertit.

En paral·lel a aquest alt rendiment i ràpid creixement, 11Onze també ha continuat ampliant la seva llista de serveis i recursos financers, anant més enllà de La Plaça i estenent-se a noves regions i mercats de tot el món.

“El reconeixement que hem estat rebent és una prova del fet que les petites fintech són capaces de competir amb els grans bancs quan es tracta d’innovació i banca”, va dir el president d’11Onze, James Sène.

“La Plaça és el que ens fa únics. És una fincom innovadora, una fusió entre una xarxa social i una fintech per a oferir serveis financers orientats a la comunitat.”

“Hem llançat productes i serveis innovadors i respectuosos amb el medi ambient, com Natulim (detergent ecològic), 11Onze Segurs (assegurances) i 11Onze Preciosos (or)”, va dir Sène.

“En el futur, els nostres membres també podran vendre els seus productes i serveis a altres membres. El nostre objectiu és tenir una finestreta única en la qual la nostra comunitat pugui comprar, vendre, realitzar operacions bancàries i crear riquesa”.

“L’extraordinari del nostre producte és la seva facilitat d’ús, la seva capacitat per a captar, adaptar i conquistar l’atenció de l’usuari en un tancar i obrir d’ulls. Fins i tot les persones amb pocs coneixements tecnològics poden actuar i utilitzar la plataforma per part nostra, la qual cosa facilita enormement l’agilitat del nostre personal quant al desenvolupament de continguts, permetent una fàcil interacció per part d’empreses i persones amb pocs coneixements tècnics.”

Al llarg d’aquest viatge, WONDR, soci de l’agència WP Engine, ha exercit un paper crucial, servint com una extensió de l’equip digital d’11Onze i treballant àmpliament en l’aplicació de venda al detall i de clients de l’empresa, mentre que encapçalava el projecte de La Plaça des del principi.

“Ens va entusiasmar que 11Onze ens demanés que comencéssim a treballar en el projecte de La Plaça, i vàrem aprofitar l’oportunitat per donar vida a la seva visió”, va dir Dermot O’Shea, fundador de WONDR.

“Ja havíem treballat amb 11Onze en el disseny de l’aplicació per a comerços i negocis, i això va ser una cosa en la qual vàrem invertir des del principi”, va afegir.

“Associar-nos amb WP Engine i construir sobre la seva plataforma ens va permetre arremangar-nos les mànigues i fer el que millor sabem fer, al mateix temps que ens assegurem que totes les peces mòbils entorn de la seguretat, el rendiment i el suport estaven ateses.”

Amb una àmplia llista d’integracions i personalitzacions necessàries per a construir el lloc de La Plaça, O’Shea i el seu equip es van recolzar en la flexibilitat de codi obert de WordPress per a accelerar el cicle de desenvolupament i crear una empremta digital arrelada en valors centrats en la comunitat.

El treball de WONDR a La Plaça va incloure la construcció del sistema de gestió d’aprenentatge de la plataforma amb un flux de treball 100% personalitzat que incorpora Peles (punts de recompensa) per completar seccions i cursos.

A més, el rendiment del lloc de grau empresarial ha permès a 11Onze proporcionar una experiència d’usuari ràpida i consistentment agradable amb mètriques saludables de Core Web Vitals a través de dades de camp i de laboratori.

“Tots aquests esforços ens van ajudar a construir un lloc bell i interactiu que satisfeia directament les necessitats d’11Onze i els va ajudar a portar ràpidament aquesta poderosa experiència digital al mercat”, va dir O’Shea.

“Mentre que aquest projecte hauria trigat vuit o nou mesos a completar-se utilitzant un sistema tancat i propietari, WordPress ens va permetre fer-ho en quatre setmanes”.

Encara que la feina ha estat lloada tant pels usuaris d’11Onze com pels equips interns, La Plaça ha estat reconeguda específicament en nombroses ocasions per la seva innovació digital i el seu èxit en la creació de comunitats, ja que 11Onze continua arribant a un públic cada vegada més gran d’usuaris.

Al maig, La Plaça va ser guardonada en la 26a edició dels premis Webby com un dels millors llocs web en la competitiva categoria de serveis financers/bancs, al costat de gegants del sector com Apple, Citibank, Morgan Stanley i Bank of America.

En reconeixement a la seva col·laboració amb 11Onze en el projecte de La Plaça, WONDR també ha rebut recentment un premi de bronze al millor disseny ‘responsive’ per a mòbils en els Premis LAU 2022 del Gremi de Directors d’Art, un dels premis de disseny més cobejats d’Espanya que premia l’excel·lència en els àmbits digital, de producte, de comunicació visual, de cinema i d’envasos.

Com a colofó a un triple reconeixement, 11Onze va rebre també l’aclamat Premi Vega Digital 2021 al millor lloc web del sector de les xarxes socials pel seu èxit amb La Plaça i més enllà.

 

El Premi Vega Digital destaca el paper vital dels pioners digitals en un panorama digital en constant canvi. D’entre gairebé 1.400 candidatures, 11Onze va obtenir el premi Centauri pel seu innovador enfocament de plataforma.

“Tot aquest reconeixement no fa més que validar el gran treball que els equips d’11Onze i WONDR han fet i continuaran fent al servei d’aquesta increïble iniciativa”, va dir O’Shea.

“De cara al futur, no tinc dubte que aquest projecte servirà com a exemple estel·lar de l’associació entre empreses fintech en creixement com 11Onze, especialistes en productes digitals com WONDR i el principal proveïdor mundial de WordPress gestionat, WP Engine.”

Pots llegir l’article original aquí.

 

11Onze és la fintech comunitària de Catalunya. Obre un compte descarregant la super app El Canut per Android o iOS. Uneix-te a la revolució!

Si t'ha agradat aquesta notícia, et recomanem:

Premsa

Petitet: “el meu pare comprava or”

3min lectura

Eldiario.es ha publicat una entrevista en profunditat de la

Premsa

11Onze Segurs

2min lectura

El llançament d’11Onze Segurs no ha passat desapercebut més enllà de les nostres fronteres.

Premsa

Imprescindibles 11Onze

3min lectura

UK News Group, la publicació de referència al Regne Unit sobre novetats empresarials



11Onze 11Onze
  1. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:
  2. Arnau BunyolArnau Bunyol says:
    Arnau

    Que guai veure que el ROI també es visualitza amb aquest munt d’actes d’humanitat que es troben a la plaça

  3. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    Alicia

    Només puc dir gràcies i orgull de pertinença

  4. Jordi MorenoJordi Moreno says:
    Jordi

    Un reconeixement a la bona feina feta i única. 👏👏👏

    • Mònica Cornudella says:

      Moltes gràcies, Jordi! No ens aturem i continuem endavant! Gràcies per la teva confiança!

      Fa 2 anys
  5. Manuel Bullich BuenoManuel Bullich Bueno says:
    Manel

    La bona feina, sempre té el seu reconeixement. Gràcies a tot l’equip humà q ho feu posible 💛

    • Laura Bunyol Bartrina says:

      Moltes gràcies, Manuel, de veritat! Gràcies també a vosaltres per la confiança!

      Fa 2 anys
  6. Laura León AmatLaura León Amat says:
    Laura

    Molts bons resultats, premis i valoracions internacionals. Pero ha de creixer més per oferir més. 14.000 persones no son suficients✊🏼✊🏼

    • Laura Bunyol Bartrina says:

      Gràcies, Laura, continuem fent ressò! Anem creixent pas a pas, petit a petit!

      Fa 2 anys
  7. Carles MarsalCarles Marsal says:
    Carles

    Que bé, 👏🎉 fantàstic seguim

  8. Mercè ComasMercè Comas says:
    Mercè

    11Onze rutlla i més que rutllarà, està en bones mans.
    Revolució tecnològica i amb La Plaça, revolució social.
    Revolució de segon quart del segle XXI, el primer ja és història.
    De bon començament va ser un clic, no només una il·lusió. Feina, fets, no només intencions. Moltes Gràcies.

  9. Pere Maria EstremPere Maria Estrem says:
    Pere Maria

    Molt bé. Tot i que hauré de la tornar-lo a llegir, ja que és una mica dens.

    • Mònica Cornudella says:

      Gràcies pel teu comentari Pere Maria! Prenem nota del teu suggeriment, gràcies😉

      Fa 2 anys

Deixa una resposta

App Store Google Play