El Canut s’actualitza amb noves funcionalitats

L’1 d’octubre del 2021 va néixer la nostra app, El Canut, la qual hem anat actualitzant regularment afegint-hi noves funcionalitats per millorar l’experiència d’usuari. Us detallem les últimes novetats i actualitzacions que hem implementat en els darrers dies.

 

El camí no ha estat fàcil, però de mica en mica El Canut va millorant i afegint noves funcionalitats. Els comentaris dels clients han estat clau a l’hora d’identificar aspectes per a millorar l’experiència d’usuari d’una aplicació intuïtiva i àgil, que ens permeti assolir el nostre objectiu d’oferir una super app, un moneder de moneders des d’on puguis administrar tots els teus comptes bancaris i serveis financers.

Com explica Iu Alemany, director de ‘Back Office’ i Atenció al Client d’11Onze, “des del primer dia hem involucrat als usuaris perquè ens ajudin en aquest procés de millora de l’aplicació. El ‘feedback’ dels nostres clients és essencial per detectar problemes i millorar processos”. Per tant, des d’11Onze, “volem agrair i donar les gràcies per la seva col·laboració a tota la nostra comunitat”.

 

Transferències més clares i senzilles

De vegades molta informació pot ser massa informació. Aquest era el cas en les transferències internes i externes, així com en la llista de moviments, on sortia indicada per duplicat la mateixa transferència pel fet que s’indicava la transferència pendent d’aprovació interna i la transferència ja aprovada, la qual cosa confonia a alguns usuaris.

Per això hem eliminat la duplicitat visual de les transferències i en la llista de moviments, de manera que ara la informació és més clara i senzilla d’entendre. Amb aquesta actualització les operacions només queden reflectides en el seu moment real, quan es fan efectives. També hem fet una actualització perquè no es repeteixin les incidències, que han reportat diversos usuaris, en les quals algunes transferències apareixien i desapareixien de la llista de moviments.

Per facilitar la identificació de les transferències s’ha afegit una casella per poder descriure el “concepte” de la mateixa, tant a entitats externes com des d’aquestes. Has de saber que és un camp opcional i que té com a finalitat donar informació al destinatari de la transferència perquè entengui a què es deu l’import ingressat.

 

Actualitzacions automàtiques

Cal recordar que els usuaris no han de fer res per actualitzar El Canut. El seu telèfon mòbil actualitzarà la nostra app de forma automàtica sempre que hi hagi noves actualitzacions disponibles.

L’equip d’11Onze no s’atura i segueix dedicat a ampliar les funcionalitats de l’aplicació i millorar l’experiència d’usuari dels nostres clients. El Canut seguirà evolucionant al llarg d’aquest 2022 i us anirem informant de totes les novetats i actualitzacions des de La Plaça.

 

11Onze és la comunitat fintech de Catalunya. Obre un compte descarregant la super app El Canut per Android o iOS. Uneix-te a la revolució!

Si t'ha agradat aquesta notícia, et recomanem:

11Onze

“La web d’11Onze es dispararà ben aviat”

3min lectura

11Onze no para de rebre reconeixements internacionals.

11Onze

“El que demana la gent és servei”

2min lectura

La revolució fintech està fent tremolar els pilars de la banca

11Onze

11Onze arriba el doble de fort

2min lectura

2022 veurà com el projecte creix, desplegant cada vegada



11Onze 11Onze
  1. Jordi MorenoJordi Moreno says:
  2. Laura León AmatLaura León Amat says:
    Laura

    Actualitzada ahir de nou… remenar novetats i veure’n mes utilitats👍🏻

    • Jordi CollJordi Coll says:
      Jordi

      Doncs sí, Laura, anem avançant… Moltes gràcies pel teu comentari!!!

      Fa 3 mesos
  3. Pere SorianoPere Soriano says:
    Pere

    Gràcies per veure reflectits alguns dels suggeriments. Endavant.

    • Xavier Vinolas EscodaXavier Vinolas Escoda says:
      Xavier

      No podia ser d’altra manera. Els comentaris i suggeriments dels usuaris són claus a l’hora de millorar. Gràcies, Pere.

      Fa 4 mesos
  4. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    alicia

    No fa ni un any I no paren de fer millorés I avançar,tot un goig pertànyer en aquesta comunitat👍

  5. Joan BringuesJoan Bringues says:
    Joan

    Hola,
    Per quan un nou IBAN?

    • Laura Bunyol BartrinaLaura Bunyol Bartrina says:
      Laura

      Hola Joan, hi estem treballant. Quan ho tinguem ho sabreu de seguida!

      Fa 4 mesos
  6. Jesus Manuel Nuňez TizadoJesus Manuel Nuňez Tizado says:
    Jesus Manuel

    Anem a poc a poc, però amb pas ferm a 👏👏👏👏

  7. Angel SanglasAngel Sanglas says:
    Angel

    Seguim així, perfecte.

    • Càrol RafalesCàrol Rafales says:
      Càrol

      Sempre avançant i millorant! Gràcies pel teu comentari, Àngel!

      Fa 4 mesos
  8. Pedro TortPedro Tort says:
    Pedro

    Quan es podran obrir comptes amb 2 titulars indistints?

    • Càrol RafalesCàrol Rafales says:
      Càrol

      Pedro encara no tenim resposta per a aquesta pregunta, però hi estem treballant.

      Fa 4 mesos
  9. Maximilià Font VizcarroMaximilià Font Vizcarro says:
    Maximilià

    Trobo molt a faltar les notificacions cuan hi ha un pagament amb tarjeta, rebo diners etc…

    • Laura Bunyol BartrinaLaura Bunyol Bartrina says:
      Laura

      D’acord Maximilià, ho apuntem doncs. Pas a pas!

      Fa 4 mesos
  10. Francesc Estafanell PujolFrancesc Estafanell Pujol says:
    Francesc de Borja

    Benvingudes les modificacions que simplifiquen i aclareixen la vidualització👍

  11. Manuel Bullich BuenoManuel Bullich Bueno says:
    Manel

    Gràcies, per tot l’esforç q feu.
    Seria bo per futures actualitzacions, poder-se descarregar justificant de transferència i extracte de moviments, però mica en mica.
    Seguim!!! ✊✊

    • Silvia Granado says:

      Gràcies, Manuel per l’aportació, segur que s’està treballant per a poder tenir-ho abans possible!

      Fa 4 mesos
  12. Carles MarsalCarles Marsal says:
    Carles

    👏 la millora contínua. Fantàstic

  13. Pere Maria EstremPere Maria Estrem says:
    Pere Maria

    Perfecte. Les millores sempre són benvingudes.

Deixa una resposta

App Store Google Play