I a mi qui m’atendrà a 11Onze?

Una fincom per a les persones, feta per persones. Aquest és un dels pilars d’11Onze i la raó de ser de la comunitat. Però com es portarà aquesta idea a la realitat? En parlem amb la cap d’agents Lara de Castro.

 

De Castro és cap d’agents i, en aquesta fase prèvia al llançament, lidera el programa d’atenció al client. Quan li preguntem per la relació amb els futurs clients, la resposta és clara: “Els clients d’11Onze són la nostra pedra angular. La relació amb ells volem que sigui neta i basada sempre en la veritat i la transparència”. Una visió que neix de la necessitat palpable per part dels clients de ser atesos de forma personalitzada, de ser escoltats i assessorats de forma ètica i vetllant pels seus interessos. L’objectiu, doncs, és que “qui sigui client d’11Onze sàpiga que no se li amaga res, això és el més important, que sempre pugui trobar suport en l’equip d’agents i també en la mateixa comunitat 11Onze”.

Operativa en línia, atenció de proximitat

“La nostra proposta de valor està centrada en el client, per tant, hi serem sempre que se’ns necessiti. El nostre horari serà 24 hores els 365 dies a l’any”, detalla De Castro. Un compromís que, més enllà de la part corporativa, esdevé un compromís social, tal com remarca: “El nostre compromís amb la comunitat és fortíssim. La gent que més ens necessiti ens tindrà molt més a prop”.

Per assolir aquesta missió, compten amb el millor aliat: la tecnologia. “La nostra atenció al públic és virtual. Per això ens definim com a fintech, perquè hem desenvolupat un sistema àgil i segur per atendre totes les demandes d’una manera virtual i telefònica 24 hores al dia. Així i tot, a curt termini, 11Onze comptarà amb un espai físic, que anomenarem 11Onze House, on els agents i els membres de la comunitat ens trobarem per xerrar, comentar projectes i oferir solucions. Els clients podran venir a cercar-nos i trobar-nos si necessiten quelcom més específic que necessiti aquesta presencialitat”, explica De Castro.

 

Acompanyar els clients per fer camí junts

Des d’abril, a través de La Plaça, els membres d’11Onze han pogut conèixer i posar cara a totes les persones que formen 11Onze. En els pròxims dies, aquesta relació s’intensificarà i els agents passaran a atendre personalment als primers clients. “A cada client se li assignarà un agent principal i dos de guàrdia. Si el client veu a La Plaça algun agent amb qui tingui una sensació bona i vol que sigui el seu agent, també el podrà sol·licitar. 11Onze està dimensionat per poder assumir aquest nivell d’atenció personalitzada”, defensa la cap d’agents.   

Però afegeix que darrere d’11Onze no només trobem agents i que, per tant, “no tots els perfils que veiem a La Plaça estaran atenent als clients”. “Tot i que la nostra cultura d’empresa està basada en la idea que tots som agents, derivat de la gestió del talent feta dins d’11Onze, hi ha persones que han passat a ocupar altres càrrecs també necessaris dins de l’organització”, apunta.

 

La Plaça, epicentre de la comunitat

La Plaça seguirà sent l’espai central d’11Onze, i un dels canals de comunicació clau per als clients. Aquest espai els permet posar cares a les persones que els atenen a l’altra banda del telèfon o del xat, saber com són, com parlen o quins temes els interessen més. “La Plaça recrea una mica el record d’una plaça convencional, on les persones es reuneixen per veure’s, compartir, xerrar o prendre un bon cafè, mentre llegeixen el diari. A la nostra Plaça també passa així, tot i que d’una manera virtual. La Plaça està dissenyada al mil·límetre perquè pugui trobar-se informació de valor, aprenentatges nous en molts àmbits i també la interacció amb la nostra organització d’una manera directa i de tu a tu”, conclou De Castro. 

Per conèixer més a fons qui són els agents d’11Onze i descobrir com ha sigut el procés d’aprenentatge que els ha portat fins aquí, us convidem a reviure el documental de L’Academy.

Vols un compte d’11Onze? Demana tanda a Fem Cua. Amb el codi que et donarem, podràs obrir un compte l’1 d’octubre.

Si t'ha agradat aquesta notícia, et recomanem:

L’ARRIBADA. Capítol 1

1min lectura

50 persones aparquen el seu dia a dia per entrar a L’Academy d’11Onze.

11Onze

No et perdis el capítol final de L’Academy

4min lectura

11OTV presenta l’últim episodi de la sèrie documental sobre el

11Onze

Constructors

3min lectura

Els treballadors són el cor de l’empresa i els principals constructors d’11Onze.



11Onze 11Onze
  1. Daniela SimónDaniela Simón says:
    Daniela

    Gràcies per resoldre els nosaltres dubtes!

    • Oriol Garcia FarréOriol Garcia Farré says:
      Oriol

      Tots els Agents estem per ajudar a la Comunitat 11Onze 24/dies! Seguim a La Plaça, Daniela.

      Fa 3 anys
  2. Pere Maria EstremPere Maria Estrem says:
    Pere Maria

    Dimecres, dijous, divendres…

  3. Ricard Calvo VilanovaRicard Calvo Vilanova says:
    Ricard

    Restem a l’espera

  4. David MateosDavid Mateos says:
    David

    Si es cumpleix realment l’objectiu: “La relació amb ells volem que sigui neta i basada sempre en la veritat i la transparència”, sens dubte serà un èxit.
    Molts ànims, salut i força al canut!

  5. Xavier Soler TravéXavier Soler Travé says:
    Xavier

    Comptant les hores….

  6. Jordi FerréJordi Ferré says:
    Jordi

    Tot el que estic veient, m’agrada força. Us desitjo molta sort. Estic parlant molt bé de Onze a les meves amistats. Una forta abraçada.

    • Xavier says:

      Gràcies, Jordi. Anirem avançant i cada cop volem que sigui més interessant, però sobretot més útil per les persones de la nostra comunitat. Us anirem informant.

      Fa 3 anys
  7. Ramon PuigRamon Puig says:
    Ramon

    Tant sols tinc un petit o gran dubte, a quins caixes podrem retirar dines de la nostra conte de l’ 11Onze?.

    • Oriol Garcia FarréOriol Garcia Farré says:
      Oriol

      Tota aquesta informació se’t serà explicada a La Plaça, Ramon!

      Fa 3 anys
  8. Francesc Estafanell PujolFrancesc Estafanell Pujol says:
    Francesc de Borja

    Que lents passen els dies…Tinc moltes ganes de començar!

  9. Esther CanovasEsther Canovas says:
    Esther

    Nomes demano que tingueu paciencia amb mi, perque no soc gaire habil amb internet, i es la primera vegada que em llanço de cap amb vosaltres, per a mi es molt important saber que hi ha algun que m,ajuda, gracies

    • L11ms2021# Mayol SànchezL11ms2021# Mayol Sànchez says:
      L11ms2021#

      Esther,jo tampoc soc molt habil ,però espero que poc a poc i smb l’ajuda de tothom podrem tirar endavant

      Fa 3 anys
    • Laura Bunyol Bartrina says:

      Hola Esther, oi tant que t’ajudarem! Per això estem! Veus el quadrat groc del xat a baix a la dreta, allí sempre hi trobaràs algú de nosaltres per solucionar qualsevol entrebanc. No pateixis i benvinguda!

      Fa 3 anys
  10. Raül Martínez i CamposRaül Martínez i Campos says:
    Raül

    Ja ti c moltes games de començar

  11. Laura CarlúsLaura Carlús says:
    Laura

    Serem a les vostres mans amb total tranquil·litat i confiança 👍

  12. Josep ColomerJosep Colomer says:
    Josep

    Treballar amb un banc com 11onze és de gran interès per a mi, però m’agradaria saber si hi haurà ça possibilitat se treure diners en efectiu per caixer, i si aquesta operació comportarà alguna comissió? Gràcies

    • Pol says:

      Josep, estigues atent a les publicacions de La Plaça, aquí et mantindrem informat ben aviat de totes les característiques dels productes!

      Fa 3 anys
  13. Josep RuaixJosep Ruaix says:
  14. Xavier TarridaXavier Tarrida says:
    Xavier

    Comptant els dies per tenir El Canut i tenir tracte amb els agents d’11ONZE.
    I així podrem constatar la diferencia respecte a la banca tradicional i el tracte que ens donen.

  15. Mercè ComasMercè Comas says:
    Mercè

    Ara sí que ho tenim a tocar!!. Us expliqueu molt bé. Gràcies

  16. Vicenç ClascàVicenç Clascà says:
    Vicenç

    Segur que qui m’atengui serà una persona increïble, que valora el tu a tu tant com tots nosaltres.

  17. EduMC

    Veritat i Transparència, hi confiem, Grâcies Lara!

  18. Ricard Calvo VilanovaRicard Calvo Vilanova says:
    Ricard

    En alguna situació determinada , es *precisarà d’un contacte directe, hem de suposar que *existira alguna oficina presencial per aquestes situacions determinades

    • Pol says:

      Tindrem un tracte 24/7, de ben segur que ens trobaràs en tots els moments i casos que necessitis!

      Fa 3 anys
  19. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    Alicia

    Anem descobrint com es farà aquesta atenció personalitzada,entenc que en algun moment preguntareu al client si te alguna preferència
    Gracies

    • Lara de Castro says:

      Hola Alicia, el client podrà transmetre obertament les seves preferències sense cap problema. El nostre objectiu és facilitar la trobada amb l’agent amb qui més cregui que pot ajudar-lo/a. Gràcies per ser-hi i bona Mercè! 💛

      Fa 3 anys
  20. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:

Deixa una resposta

App Store Google Play