I a mi qui m’atendrà a 11Onze?
Una fincom per a les persones, feta per persones. Aquest és un dels pilars d’11Onze i la raó de ser de la comunitat. Però com es portarà aquesta idea a la realitat? En parlem amb la cap d’agents Lara de Castro.
De Castro és cap d’agents i, en aquesta fase prèvia al llançament, lidera el programa d’atenció al client. Quan li preguntem per la relació amb els futurs clients, la resposta és clara: “Els clients d’11Onze són la nostra pedra angular. La relació amb ells volem que sigui neta i basada sempre en la veritat i la transparència”. Una visió que neix de la necessitat palpable per part dels clients de ser atesos de forma personalitzada, de ser escoltats i assessorats de forma ètica i vetllant pels seus interessos. L’objectiu, doncs, és que “qui sigui client d’11Onze sàpiga que no se li amaga res, això és el més important, que sempre pugui trobar suport en l’equip d’agents i també en la mateixa comunitat 11Onze”.
Operativa en línia, atenció de proximitat
“La nostra proposta de valor està centrada en el client, per tant, hi serem sempre que se’ns necessiti. El nostre horari serà 24 hores els 365 dies a l’any”, detalla De Castro. Un compromís que, més enllà de la part corporativa, esdevé un compromís social, tal com remarca: “El nostre compromís amb la comunitat és fortíssim. La gent que més ens necessiti ens tindrà molt més a prop”.
Per assolir aquesta missió, compten amb el millor aliat: la tecnologia. “La nostra atenció al públic és virtual. Per això ens definim com a fintech, perquè hem desenvolupat un sistema àgil i segur per atendre totes les demandes d’una manera virtual i telefònica 24 hores al dia. Així i tot, a curt termini, 11Onze comptarà amb un espai físic, que anomenarem 11Onze House, on els agents i els membres de la comunitat ens trobarem per xerrar, comentar projectes i oferir solucions. Els clients podran venir a cercar-nos i trobar-nos si necessiten quelcom més específic que necessiti aquesta presencialitat”, explica De Castro.
Acompanyar els clients per fer camí junts
Des d’abril, a través de La Plaça, els membres d’11Onze han pogut conèixer i posar cara a totes les persones que formen 11Onze. En els pròxims dies, aquesta relació s’intensificarà i els agents passaran a atendre personalment als primers clients. “A cada client se li assignarà un agent principal i dos de guàrdia. Si el client veu a La Plaça algun agent amb qui tingui una sensació bona i vol que sigui el seu agent, també el podrà sol·licitar. 11Onze està dimensionat per poder assumir aquest nivell d’atenció personalitzada”, defensa la cap d’agents.
Però afegeix que darrere d’11Onze no només trobem agents i que, per tant, “no tots els perfils que veiem a La Plaça estaran atenent als clients”. “Tot i que la nostra cultura d’empresa està basada en la idea que tots som agents, derivat de la gestió del talent feta dins d’11Onze, hi ha persones que han passat a ocupar altres càrrecs també necessaris dins de l’organització”, apunta.
La Plaça, epicentre de la comunitat
La Plaça seguirà sent l’espai central d’11Onze, i un dels canals de comunicació clau per als clients. Aquest espai els permet posar cares a les persones que els atenen a l’altra banda del telèfon o del xat, saber com són, com parlen o quins temes els interessen més. “La Plaça recrea una mica el record d’una plaça convencional, on les persones es reuneixen per veure’s, compartir, xerrar o prendre un bon cafè, mentre llegeixen el diari. A la nostra Plaça també passa així, tot i que d’una manera virtual. La Plaça està dissenyada al mil·límetre perquè pugui trobar-se informació de valor, aprenentatges nous en molts àmbits i també la interacció amb la nostra organització d’una manera directa i de tu a tu”, conclou De Castro.
Per conèixer més a fons qui són els agents d’11Onze i descobrir com ha sigut el procés d’aprenentatge que els ha portat fins aquí, us convidem a reviure el documental de L’Academy.
Vols un compte d’11Onze? Demana tanda a Fem Cua. Amb el codi que et donarem, podràs obrir un compte l’1 d’octubre.
Gràcies per resoldre els nosaltres dubtes!
Tots els Agents estem per ajudar a la Comunitat 11Onze 24/dies! Seguim a La Plaça, Daniela.
Dimecres, dijous, divendres…
Gràcies
Restem a l’espera
Gràcies Ricard.
Si es cumpleix realment l’objectiu: “La relació amb ells volem que sigui neta i basada sempre en la veritat i la transparència”, sens dubte serà un èxit.
Molts ànims, salut i força al canut!
Les ganes i l’aprenentatge constant per fer-ho hi són. Gràcies, David.
Comptant les hores….
Gràcies, Xavier. Sempre és millor informar-vos i ajudar-vos de viva veu.
Tot el que estic veient, m’agrada força. Us desitjo molta sort. Estic parlant molt bé de Onze a les meves amistats. Una forta abraçada.
Gràcies, Jordi. Anirem avançant i cada cop volem que sigui més interessant, però sobretot més útil per les persones de la nostra comunitat. Us anirem informant.
Tant sols tinc un petit o gran dubte, a quins caixes podrem retirar dines de la nostra conte de l’ 11Onze?.
Tota aquesta informació se’t serà explicada a La Plaça, Ramon!
Que lents passen els dies…Tinc moltes ganes de començar!
Ja queda molt poc, Francesc! Estigues atent a La Plaça.
Nomes demano que tingueu paciencia amb mi, perque no soc gaire habil amb internet, i es la primera vegada que em llanço de cap amb vosaltres, per a mi es molt important saber que hi ha algun que m,ajuda, gracies
Esther,jo tampoc soc molt habil ,però espero que poc a poc i smb l’ajuda de tothom podrem tirar endavant
Hola Esther, oi tant que t’ajudarem! Per això estem! Veus el quadrat groc del xat a baix a la dreta, allí sempre hi trobaràs algú de nosaltres per solucionar qualsevol entrebanc. No pateixis i benvinguda!
Ja ti c moltes games de començar
Ja queda poc, Raül. Ens veiem per La Plaça.
Serem a les vostres mans amb total tranquil·litat i confiança 👍
Gràcies Laura!
Treballar amb un banc com 11onze és de gran interès per a mi, però m’agradaria saber si hi haurà ça possibilitat se treure diners en efectiu per caixer, i si aquesta operació comportarà alguna comissió? Gràcies
Josep, estigues atent a les publicacions de La Plaça, aquí et mantindrem informat ben aviat de totes les característiques dels productes!
Molt be , OK
Gràcies, Josep. Ens veiem per La Plaça.
Comptant els dies per tenir El Canut i tenir tracte amb els agents d’11ONZE.
I així podrem constatar la diferencia respecte a la banca tradicional i el tracte que ens donen.
Xavier, si tens qualsevol dubte, estem al xat!
Ara sí que ho tenim a tocar!!. Us expliqueu molt bé. Gràcies
💛
Segur que qui m’atengui serà una persona increïble, que valora el tu a tu tant com tots nosaltres.
💛
Veritat i Transparència, hi confiem, Grâcies Lara!
Sempre! 💛
En alguna situació determinada , es *precisarà d’un contacte directe, hem de suposar que *existira alguna oficina presencial per aquestes situacions determinades
Tindrem un tracte 24/7, de ben segur que ens trobaràs en tots els moments i casos que necessitis!
Anem descobrint com es farà aquesta atenció personalitzada,entenc que en algun moment preguntareu al client si te alguna preferència
Gracies
Hola Alicia, el client podrà transmetre obertament les seves preferències sense cap problema. El nostre objectiu és facilitar la trobada amb l’agent amb qui més cregui que pot ajudar-lo/a. Gràcies per ser-hi i bona Mercè! 💛
👍
💛🚀