11Onze, seleccionada per als premis ADG Laus
La Plaça d’11Onze és una de les finalistes dels prestigiosos premis ADG Laus en la categoria de disseny ‘responsive’ per a dispositius mòbils. Aquest reconeixement arriba poques setmanes després de rebre una menció d’honor als Webby Awards, considerats els premis més importants d’excel·lència a Internet.
11Onze ha estat escollida finalista dels premis ADG Laus de Disseny Gràfic i Comunicació Visual en la categoria de disseny ‘responsive’ per a dispositius mòbils. Aquests premis internacionals reconeixen cada any els millors projectes en més de 50 apartats de cinc categories: disseny gràfic, digital, publicitat, audiovisual i estudiants. La cerimònia d’entrega dels premis Or, Plata, Bronze i Gran Laus, que es repartiran entre els finalistes segons la qualitat de cada projecte, es realitzarà al juny.
Segons Dermot O’Shea, fundador de Wondr, l’agència de desenvolupament de productes digitals que va col·laborar en la creació de La Plaça d’11Onze, el reconeixement arriba perquè el web és “un exemple de creativitat i innovació”. I afegeix que “des de la perfecta experiència de l’usuari fins a la profunditat del contingut immersiu i atractiu, es tracta clarament d’una marca amb substància i amb una profunda connexió amb la comunitat”. De fet, O’Shea destaca que “els millors experts del sector estan avaluant constantment 11Onze com una proposta única i innovadora”.
Una llarga trajectòria
Els premis ADG Laus, atorgats per l’Associació de Directors d’Art i Dissenyadors Gràfics (ADG-FAD), una de les associacions professionals de disseny gràfic i comunicació visual més actives al nostre país, es van crear el 1964. Van ser els primers guardons a l’Estat espanyol per reconèixer la qualitat i la creativitat gràfica dels elements utilitzats en la comunicació visual publicitària.
57 anys més tard, els premis ADG Laus estan plenament consolidats i serveixen com a baròmetre del disseny i la direcció d’art a l’Estat espanyol. Per això Laia Gubern, directora d’Art d’11Onze, es mostra especialment satisfeta, ja que aquest guardó contribuirà a augmentar “la visibilitat entre la gent a qui ens dirigim des d’11Onze” i farà que “també se’ns valori des d’aquí”.
Els sis criteris dels Laus
El jurat dels ADG Laus està format per 13 professionals de reconegut prestigi, que són especialistes en les diferents disciplines del disseny gràfic i el seu entorn.
A l’hora de concedir els premis, el jurat valora la idea, l’execució, la funcionalitat, l’aportació, la consistència i la sostenibilitat de cadascun dels projectes. És a dir, a més de la qualitat conceptual i estètica de les peces presentades, es consideren aspectes com el grau en què s’hagin tingut en compte les necessitats del client o la problemàtica ambiental associada a la producció.
En aquest sentit, Laia Gubern destaca que en el disseny d’11Onze es va treballar conjuntament amb l’agència Wondr “per a que els usuaris de La Plaça tinguin la millor experiència tant des del mòbil com des de l’ordinador”. D’aquesta manera, “la nostra comunitat pot gaudir de tots els continguts des d’on li sigui més còmode i òptim, que és la clau en el terreny de l’experiència i la interfície d’usuari”, puntualitza Gubern.
Més reconeixements a la tasca ben feta
A l’abril La Plaça d’11Onze ja va rebre una menció d’honor als Webby Awards, considerats els premis més importants d’excel·lència a Internet. Aquest reconeixement la situava entre les millors webs de serveis financers i banca del món, una categoria en la qual també van ser distingits gegants com Apple, Citibank, Morgan Stanley i Bank of America.
Els Webby Awards havien rebut més de 14.300 candidatures, entre elles les d’Ariana Grande, Billie Eilish, Laverne Cox, Gucci, Megan Thee Stallion o la NASA. Dermot O’Shea considera que aquest reconeixement internacional ja va demostrar que “11Onze és una marca especial i única, que té un propòsit i es preocupa per la seva comunitat”.
Un model revolucionari
Cal tenir en compte que 11Onze és la primera fintech comunitària d’Europa que, a més de serveis financers, ofereix formació en aquesta matèria als seus membres.
El seu innovador model pivota sobre una xarxa social privada (La Plaça) un token digital (Les Peles), una super app bancària universal (El Canut) i una àmplia oferta educativa, que ofereix continguts sobre finances, economia, benestar i sostenibilitat. Fins avui, 11Onze ha publicat prop de 1.200 vídeos i 1.100 articles en línia en tres idiomes (anglès, català i espanyol).
11Onze és la comunitat fintech de Catalunya. Obre un compte descarregant la super app El Canut per Android o iOS. Uneix-te a la revolució!
Felicitats 11Onze!!!
Enhorabona.
Moltes gràcies, Pere!
Es un orgull formar-ne part, com a usuari i com a País, gràcies, Onze
Gràcies a tu, Guillem, pel suport!
Bona Feina!!!!
Gràcies per apreciar-ho, Pere!
L’enhorabona!
Com diu la Laia, esperem que aquest reconeixement espanyol serveixi perquè se us valori més aquí. Que hi farem, sigui quin sigui el camí, benvingut, us ho mereixeu!
A veure!!! Moltes gràcies per les teves paraules, Mercè… I moltes gràcies pel teu comentari!!!
👏👏👏👏Enhorabona!!!!!
Gràcies, Manuel, per formar-ne part!
Que bé 👏👏👏👏
Gràcies, Carles, per contribuir-hi amb el teu suport!