La millor assegurança de la llar amb 11Onze Segurs

Seguint amb els objectius fundacionals d’11Onze oferim eines que facilitin a la nostra comunitat gestionar els seus diners reduint en despeses imprescindibles. Per això posem en marxa 11Onze Segurs, on els nostres agents t’ajudaran a aconseguir una assegurança de la llar al millor preu i amb beneficis per a la societat.

 

11Onze fa un pas més en els serveis que ofereix a la seva comunitat. Ara ha arribat el moment de cobrir una altra despesa imprescindible amb 11Onze Segurs. L’objectiu és simple: aconseguir assegurances de la llar al millor preu, amb l’assistència més ràpida del mercat i millorant l’entorn on vivim.

Per fer-ho possible 11Onze s’ha aliat amb Tuio, unint forces per oferir una proposta única al mercat. Com explica Raul Casado, cap de màrqueting i vendes d’11Onze (CMSO)  “El nou producte d’assegurances reuneix tot allò que necessitem per oferir el millor producte a la nostra comunitat, amb un preu ajustat i unes  cobertures molt competitives. És un avantatge que podem oferir als clients que formen part de la comunitat d’11Onze.”

 

Assegurances gestionades amb criteris ètics i solidaris

La nostra proposta d’assegurança de la llar és simple: eliminem la paperassa innecessària, les clàusules ocultes i som totalment transparents. Volem evitar que paguis de més per cobertures que no necessites, i detallem clarament què està cobert i què no. A més, tenim una subscripció mensual perquè paguis únicament pel que necessites, només quan ho necessitis.

Tanmateix, estem compromesos amb la societat i ens assegurem que la major part dels beneficis no es reparteixen entre accionistes i directius, sinó a ONG que tu tries. En aquest sentit, el col·laborador d’11Onze en aquest producte disposa de la certificació de B Corp, un moviment global de persones i empreses que volen tenir un impacte positiu en la societat, intentant ser part de la solució i no del problema. 

Aquesta proposta subverteix el model tradicional de les asseguradores. Normalment, les companyies miren d’estalviar en sinistres per tal de mantenir el seu benefici. En el nou model impulsat per 11Onze Segurs, el 25% del que es paga de l’assegurança és l’ingrés per a la companyia asseguradora. El 75% restant es dedica a cobrir sinistres i a les ONG.

Més informació

La revolució insurtech

Les startups conegudes com a Insurtech (insurance & technology en anglès) estan revolucionant el sector de les assegurances, oferint als clients més flexibilitat i transparència en les condicions de les cobertures, juntament amb uns preus incomparables. És a dir, just el que sempre han reclamat els clients, però que mai han proporcionat les asseguradores tradicionals.

El fet de poder-ho fer tot des del mòbil agilitza els tràmits i, en el cas d’11Onze Segurs permet una assistència rapidíssima. En cas d’urgència tindràs a casa un tècnic del RACC. Si és un sinistre no urgent, la resposta afirmativa o negativa la tindràs en 24 hores i en 48 hores has de tenir el tècnic a casa.

Els agents d’11Onze ja estan contractant assegurances i ajudant als nostres clients a fer la portabilitat de la seva companyia actual a 11Onze Segurs.

 

Si vols conèixer una assegurança justa per a la teva llar i per a la societat, descobreix 11Onze Segurs.

Si t'ha agradat aquesta notícia, et recomanem:

Tecnologia

Insurtech: el futur de les assegurances

3min lectura

De la mateixa manera que les fintech han provocat un canvi de

Finances

Podem prescindir de les assegurances?

3min lectura

Molta gent té recances a l’hora de contractar una assegurança.

Assegurances

1min lectura

Si vols conèixer la història i el funcionament de les assegurances, no et perdis les



11Onze 11Onze
  1. Jordi MorenoJordi Moreno says:
    Jordi

    Fantàstic! Jo me n’he informat i estic apunt de contractar-la, sols em falta solventar un petit detall amb l’anterior asseguradora q no hem deixa marxar a una nova…Moktes gràcies a tot l’equip d’11onze!👏👏👏

    • Laura Bunyol BartrinaLaura Bunyol Bartrina says:
      Laura

      De res Jordi, ja saps que per nosaltres si hi guanyes tu també hi guanyem nosaltres i al revés!!

      Fa 2 mesos
  2. Jana RomanJana Roman says:
    Jana

    Genial! Ara també assegurances. És un goig veure com el projecte creix

    • Mireia CanoMireia Cano says:
      Mireia

      Gràcies, Jana, és un plaer compartir aquest camí amb vosaltres! 😊

      Fa 2 mesos
  3. Josep MonturiolJosep Monturiol says:
    Josep

    Bona tarda Amadeu!
    Gràcies per la teva resposta, pero no hi estic d’acord.
    Consulteu-nos, pregunteu als vostres clients per que estan majorment a 11Onze.
    Per sentit de pais, segur!
    Per eficiència i efectivitat (que també compte), possiblement ja els hi estan oferint d’altres entitats amb les que han estat o encara estan.
    Amadeu, si us plau, sabem tots perquè estem aqui!

  4. Josep MonturiolJosep Monturiol says:
    Josep

    No entenc perquè amb la quantitat d’assegurances que tenim a Catalunya, promocioneu una assegurança amb seu central a Madrid?

    • Maria-Isabel Gonzalez GilMaria-Isabel Gonzalez Gil says:
      Maria-Isabel

      Hola Josep. Jo soc, des de fa 5 anys, clienta també de la Caixa d’Enginyers. Confiant en la fama i tarannà d’aquesta caixa, contracto una assegurança de la llar. Quan rebo el contracte per a signar, veig que està en castellà i que la companyia té la seu a Madrid. No vaig anular el contracte, de moment. Però quan vaig intentar prendre una assegutança de viatge i m’envien el contracte en castellà, el tebutjo, explicant-los que no signaré cap contracte en castellà. Al final el van traduir. Però massa tard. Comprenc la teva sorpresa. Madrid, és la capital del país que ens fa la guerra!

      Fa 3 mesos
    • Amadeu VilaginésAmadeu Vilaginés says:
      Amadeu

      Bon dia Josep, entenem la teva inquietud i la compartim. Nosaltres sempre intentem orientar-nos cap al producte i proveïdor local, no només per sentit de país sinó també per major eficiència i efectivitat en el servei oferit.

      Creiem que, en la mesura del possible, és millor recolzar-nos en serveis que s’implementen i es coordinen des de casa, i no que es decideixen a centenars de quilòmetres d’aquí.

      Dit això, un altre dels valors fundacionals d’11Onze és el servei al client, oferir els majors avantatges a la nostra comunitat. Ras i curt, que el client pagui un preu just pel servei que s’ofereix, evitant sobrecostos innecessaris. Un dels exemples més clars serien les Insurtech, que ofereixen una experiència més dinàmica i agradable amb un preu transparent des del primer moment. Per desgràcia, les insurtech tenen poca presència a Catalunya.

      I aquí és on entra 11Onze Segurs. Veient aquest dèficit estructural d’assegurances a preu just amb el qual ens trobem a Catalunya, i veient l’esperit fundacional, valors i condicions de Tuio, hem vist una oportunitat d’or en poder oferir aquest servei a tots els catalans que busquin simplement això: assegurar la seva llar amb totes les cobertures necessàries, pagant un preu correcte i gaudint de la seguretat de poder rebre assistència en qualsevol moment a través dels nostres agents i l’atenció al client d’11Onze. Òbviament, en català.

      Fa 3 mesos
  5. Josep MonturiolJosep Monturiol says:
    Josep

    No entenc perquè tenint la quantitat d’assegurances que t

  6. Pere SorianoPere Soriano says:
    Pere

    Ampliar mercat d’ofertes i sortir del de sempre per guanyar eficàcia i competitivitat.

    • Maria-Isabel Gonzalez GilMaria-Isabel Gonzalez Gil says:
      Maria-Isabel

      Al gust del consumidor? Jo, com consumidora, em vaig fer client d’Onze perque vaig pensar que era un banc en català i pels catalans. Compro productes de proximidad i parlo en català per defendre el país i la llengua. Quina diferència hi ha entre l’Onze I CaixaBank? Els meus motius per fer-me client, eren ètics. No vull cap producte ni servei de Madrid.

      Fa 3 mesos
    • AlbertAlbert says:
      Albert

      Sí, Pere, aquest és l’enfocament. Gràcies per la teva reflexió!

      Fa 3 mesos
  7. Manuel Bullich BuenoManuel Bullich Bueno says:
    Manel

    Una molt bona iniciativa 👋👋👋

    • Jordi CollJordi Coll says:
      Jordi

      Moltes gràcies, Manel. Assegurances senzilles, completes i a gust del consumidor i sense pagar de més. Moltes gràcies pel teu comentari!!!

      Fa 4 mesos

Deixa una resposta

App Store Google Play