

Directe 11Onze Academy: Benvinguda als nous 50 agents
Catalunya està sent testimoni avui del naixement d’11Onze. Un banc que va més enllà de qualsevol neo banc oferint una xarxa social privada i un mercat als seus clients per interactuar. També té com a objectiu educar als seus clients sobre com treure el màxim partit dels seus estalvis i inversions. Avui s’ha pogut veure la benvinguda dels nous 50 agents en directe, via FB Live des de EL MÓN DIARI.
El banc ha contractat 50 agents -a través d’una campanya de xarxes socials i un procés de contractació innovador, després de supervisar més de 4.000 candidats.
El 15 de març de 2021 els candidats escollits s’uneixen a l’Acadèmia 11Onze al Campus La Mola Châteauform, on durant un mes viuran una experiència única en ensenyament financer, legal i de banca.
James Sène, Fundador i President d’11Onze, realitzarà una sessió especial, anomenada PROU, que transmet la visió d’11Onze de revolucionar la banca i de tornar la banca a les persones i als Països Catalans.
L’acadèmia està dissenyada per proporcionar un entorn segur per als nous empleats i poder construir relacions amb els seus companys i col·legues i per donar-los tots els coneixements, habilitats i eines necessàries per ser capaços de proporcionar una experiència de servei al client d’excepcional qualitat.
Per tal de seguir amb el protocol del pla de contingència i prevenció de la COVID-19, hem dissenyat per 11Onze Academy, en col·laboració amb l’Hospital HM Delfos, i atenent a les recomanacions del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, un pla estratègic d’actuació per evitar el contagi del virus entre els nostres participants a l’Academy.
L’Acadèmia 11Onze és revolucionària com a concepte d’educació a les empreses, es tracta d’un CAMPUS POP UP que s’activarà amb cada onada de contractació. En 3 setmanes certifica oficialment als agents per a operar.
Darren Smith, COO, 11Onze, qui dirigeix l’entrenament: “La nostra filosofia per a tot el banc, no només per al campus, és crear una cosa veritablement excepcional. La primera experiència que tindrà un client amb el nostre Banc serà digital i posarem molt d’èmfasi en la tecnologia i l’experiència dels usuaris. No obstant això, volíem anar molt més enllà. En una època digital ens preocupa que les relacions personals que construïm amb el temps es perdin i a 11Onze volíem portar el Relation Banking a la comunitat. Volem que els nostres clients tinguin una relació personal llarga i significativa amb els nostres representants.”
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.
molt bo
Gràcies!!!
Us he escoltat sentia en.un banc al carrer em queien les llàgrimes
Quina emoció, Alícia…!!!
👍
Gràcies, Joan!!!