La Barcelona postcovid sembla que es trobi en un embussament permanent: quines en són les causes i com afecta la resta del país i de l’àrea metropolitana? Ho esbrinem estudiant les noves polítiques de mobilitat.
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.
Sigui com sigui el que esta clar es que la mobilitat a barcelona i la seua area metropolitana ha empijorat a tots els nivells, menys freqüencia, més car( si no contem els descomptes) i més embusos de tràfic. La Nota positiva es que afortunadament contem amb tots els serveis pùblics de mobilitat.
Elemental, si treus o compliques el trànsit d’un carrer sense donar cap altre opció , els vehicles circularan per uns altres. Menys vies més embussos. Per altra banda, Barcelona va per lliure. Està creant un reialme.
Hi coincideixo. Està quedant una Barcelona ben estranya; sembla una barreja entre Calcuta i Port Aventura. I aquesta deformació de Barcelona, està excloent la gent d’una certa edat (majoria en una ciutat envellida) que veuen com les voreres s’han tornat perilloses i que no troben en el transport públic una alternativa viable i de qualitat. La reducció dràstica dels carrils de circulació podria comportar alguna desgràcia en cas que els vehicles d’emergència hagin de passar per l’únic carril possible, i hi hagi algun embús. Esperem que mai no arribi a passar.
👌
Gràcies, Joan. Ens veiem per La Plaça.