La legislació de la UE obliga les empreses a proporcionar manuals de reparació i restringir els productes que no es poden reparar. És una mesura per un consum més sostenible, que intenta reduir l’immens volum de deixalles tecnològiques que generem. En aquesta edició de La Plaça en Xavier Viñolas, de l’equip de continguts d’11Onze, i la Gemma Vallet, directora de màrqueting, analitzen el dret a reparar.
La Plaça és una secció del magazine radiofònic Territori 17, de La Xarxa, que uneix quatre territoris connectats per la C-17: el Vallès Oriental, el Moianès, Osona i el Ripollès.
👏
Gràcies per seguir-nos, Daniela. Ens veiem a La Plaça!
Molt interessant. Per molts es un passatemps allargar o donar una segona vida a molts equips. I per l’ús que fas veus que amb aquestes reparacions ja en tens prou.
Estic d’acord amb tu, Pere. Hi ha gent que s’ho pren com un repte i gaudeix de reparar aparells.
El meu cotxe té 400.000 km. funciona perfectament. El meu telèfon intel·ligent està dissenyat perquè un mateix el pugui reparar…Hi ha, si busques, bones opcions. I també cal un bon manteniment.
Tens tota la raó, Pere. Un bon manteniment i bon tracte pot allargar la vida de molts aparells.
Molt interessant.
Gràcies, Manuel! Bon Any Nou!
Brutal quin maltracte estem fent al migambient,aquesta llei és un bon inici però caldria fins i tot ampliar-la i en lloc de gent que repari autoritzada aprendre nosaltres .gracies
Gràcies per la teva reflexió, Alícia! La veritat que tenim molta feina a fer i cada petit pas que fem, és vital i molt important. Bon Any Nou!
He quedat estorat de les tones de deixalles q generem. Totalment d’acord q en la mesura de lo posible hem d’intentar reparar abans de llençar i tornar-ne a comprar
Exacta, Manuel! Hem de ser molt conscients d’això i intentar allargar al màxim la vida dels aparells i els productes. Bon Any Nou!
👌
Gràcies, Joan! Bon Any!