La legislación de la UE obliga a las empresas a proporcionar manuales de reparación y restringir los productos que no pueden repararse. Es una medida para un consumo más sostenible, que intenta reducir el inmenso volumen de desechos tecnológicos que generamos. En esta edición de La Plaça Xavier Viñolas, del equipo de contenidos de 11Onze, y Gemma Vallet, directora de marketing, analizan el derecho a reparar.
La Plaça es una sección del magazine radiofónico Territorio 17, de La Xarxa, que une cuatro territorios conectados por la C-17: el Vallès Oriental, el Moianès, Osona y el Ripollès.
👏
Gràcies per seguir-nos, Daniela. Ens veiem a La Plaça!
Molt interessant. Per molts es un passatemps allargar o donar una segona vida a molts equips. I per l’ús que fas veus que amb aquestes reparacions ja en tens prou.
Estic d’acord amb tu, Pere. Hi ha gent que s’ho pren com un repte i gaudeix de reparar aparells.
El meu cotxe té 400.000 km. funciona perfectament. El meu telèfon intel·ligent està dissenyat perquè un mateix el pugui reparar…Hi ha, si busques, bones opcions. I també cal un bon manteniment.
Tens tota la raó, Pere. Un bon manteniment i bon tracte pot allargar la vida de molts aparells.
Molt interessant.
Gràcies, Manuel! Bon Any Nou!
Brutal quin maltracte estem fent al migambient,aquesta llei és un bon inici però caldria fins i tot ampliar-la i en lloc de gent que repari autoritzada aprendre nosaltres .gracies
Gràcies per la teva reflexió, Alícia! La veritat que tenim molta feina a fer i cada petit pas que fem, és vital i molt important. Bon Any Nou!
He quedat estorat de les tones de deixalles q generem. Totalment d’acord q en la mesura de lo posible hem d’intentar reparar abans de llençar i tornar-ne a comprar
Exacta, Manuel! Hem de ser molt conscients d’això i intentar allargar al màxim la vida dels aparells i els productes. Bon Any Nou!
👌
Gràcies, Joan! Bon Any!