11ONZE TV

Saber comunicar bé és essencial: Classe d’oratòria

Oratòria, com a l’antiga Roma! En llatí vol dir: “Art de parlar amb eloqüència”… Saber parlar bé, estructurar un discurs, construir frases que tinguin sentit… és quelcom essencial a qualsevol interacció humana, també en un banc. Els nostres agents hauran d’establir relacions one-to-one amb clients, amb empreses… I és molt important com es dirigeixen a ells i elles… Això ens diu la Judith Permanyer, una de les nostres professores d’Oratòria. Vols saber què més ens va dir?

11Onze
  1. Laura León AmatLaura León Amat says:
    Laura

    Hem de perdre la por a parlar davant la gent amb sinceritat i capacitat de motivar… Amb espontaneïtat i honradesa surt el millor de tu

  2. EduMC

    Una bona i sincera Oratòria sol establir un vincle segur de confiança!!

  3. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:
  4. Enrique Puig i DomingoEnrique Puig i Domingo says:
    Enric

    Persones servint persones, sentiments no interessos … millornat la societat.

    • David LópezDavid López says:
      David

      Exacte Enrique, penso que la primera manera de millorar la societat ha de ser deixant els interessos aparcats.

      Fa 3 anys
  5. Sergi Zamora SolaSergi Zamora Sola says:
    Sergi

    Ben dit Judit i fantàstica Pilar. L’oratoria hauria de ser assignatura obligatoria desde P1!!!!

    • Pilar Oltra Vigueras says:

      Moltes gràcies Sergi, hem viscut moments molt emocionants entre els companys i tot l’equip que ens acompanyava i ens mimava.

      Fa 3 anys
  6. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    Alicia

    art de parlar amb eloúència que ben trobat i que ben dit

    • David LópezDavid López says:
      David

      Totalment, això és un art. Que gust dona escoltar a algú que domini aquesta competència.

      Fa 3 anys

Deixa una resposta

També et pot interessar

Management

Com fer una bona presentació virtual

04:00

El teletreball ens ha portat a fer presentacions virtuals: classes

Management

Atenció telefònica al client

02:17

Com gestionar la comunicació telefònica.

Management

Atenció al client 11 sobre 10

04:19

La qualitat en l’atenció al client és un avantatge comparatiu



App Store Google Play