“La Plaça d’11Onze atreu a més de 10.000 membres”

Fintech & Finance News explica com La Plaça, la plataforma de xarxa social d’11Onze, ha atret a més de 10.000 membres, en la notícia publicada el 24 d’agost de 2021.

 

Podeu llegir la notícia en català aquí:

  • “La Plaça” de la fintech 11Onze, similar a Facebook, atreu a més de 10.000 membres

11Onze comunitat fintech, que va llançar amb èxit la seva plataforma de xarxa social única La Plaça enguany, ha atret a més de 10.000 membres en tres mesos, duplicant el seu objectiu original. La plataforma -un sistema de gestió de l’aprenentatge (LMS) per a l’educació financera- ha estat un gran èxit entre la comunitat, amb una taxa de participació superior al 96%.

La missió d’11Onze és desenvolupar un sistema que permeti a la comunitat adquirir coneixements financers i seguretat financera. Ho ha aconseguit amb una campanya en les xarxes socials i un repositori de contingut interessant i animat que ha estat ben rebut per la comunitat. La Plaça inclou una sèrie de temes, des de com es fixen els tipus d’interès bancaris, com protegir-se de les estafes en línia, quines són les tendències d’inversió per a 2021, fins a com muntar el teu propi cinema a l’aire lliure.

Des del seu llançament aquest abril, 11Onze ha captat a persones de totes les generacions, amb un bon percentatge pertanyent a la Generació Z. També ha atret empreses locals, professionals i líders de la comunitat.

“Estem realment satisfets per l’aclaparadora resposta de la nostra comunitat”, va dir James Sené, president d’11Onze. “Això és exactament el que volíem aconseguir: crear un lloc segur i vibrant perquè persones de tots els àmbits aprenguin, discuteixin, agradin i comparteixin els seus coneixements i pensaments”. Mentre que la mitjana de ER per a un neobanc o fintech és del voltant del 3-55%, nosaltres hem vist més del 90% de taxa de compromís en el nostre lloc web i plataformes de xarxes socials. Després del nostre èxit amb el sistema de gestió de l’aprenentatge, estem llançant els nostres serveis bancaris. El nostre objectiu és dotar a la comunitat catalana de seguretat financera i suport bancari. Les petites i mitjanes empreses i els particulars que creïn en els projectes comunitaris, el desenvolupament i el creixement conjunt en un entorn sostenible són els nostres principals membres. Estem entusiasmats amb la nostra pròxima fase de creixement”.

Fins avui, 11Onze ha pujat més de 250 vídeos i 700 publicacions en línia en tres idiomes (anglès, català i castellà) i ha vist com la seva taxa de participació (ER) rècord en les plataformes de mitjans socials, incloent-hi Facebook (299,90%), YouTube (133%), Twitter (88%) i Instagram (95%) es dispara per sobre de les taxes esperades del mercat. Aquesta xifra supera el nivell de participació en les xarxes socials dels seus competidors, com N26 i BNEXT.

Gemma Vallet, responsable de màrqueting d’11Onze, es mostra satisfeta amb l’aclaparadora resposta dels subscriptors. “Mai és fàcil llançar un nou producte, especialment un producte fintech com La Plaça. El nostre objectiu era clar: introduir un servei que aportés informació i coneixement sobre els serveis bancaris i financers a la comunitat catalana. Tenint en compte els algorismes actuals de les xarxes socials i les restriccions per a dirigir-se a la gent, el nivell de compromís i el nombre de visitants aconseguit per la plaça, en tan poc temps, és clarament un èxit. El nivell de compromís dels seguidors d’11Onze s’assembla més al de conegudes marques de moda o entreteniment com el FC Barcelona que al d’una entitat bancària. Això no té precedents. Només comptàvem amb un petit pressupost i el nostre objectiu era superar els 5.000 membres i em complau dir que ja l’hem duplicat”.

Els agents d’11Onze -que són activistes clau en la plataforma- han aconseguit atreure seguidors en les seves àrees d’especialització. Mentre que l’agent David López explica què són els bons, l’agent Jordi Sánchez Recasens resol els dubtes entorn de la declaració de la renda. Els membres que interactuen, participen i comparteixen la informació a La Plaça, guanyant Peles, la moneda digital d’11Onze, que aviat podran utilitzar per a comprar serveis i productes.

“Mentre 11Onze es prepara per a llançar els seus serveis bancaris, els seus principals membres es convertiran en els seus principals clients.”

Llegir notícia original

 

Vols ser el primer a rebre les últimes notícies sobre 11Onze? Clica aquí per subscriure’t al nostre canal de Telegram

11Onze 11Onze
  1. EduMC

    Seguim i seguirem creixent: Comunitat 11Onze!

  2. Jaume CasasJaume Casas says:
    Jaume

    He de reconèixer una molt bona resposta per part d’usuaris, segurament deguda a una molt bona feina, ben planificada i millor executada. La meva felicitació i el desig de molts èxits.

  3. Guillem BarcelóGuillem Barceló says:
    Guillem

    Que bé que 11Onze estigui funcionant tan bé, espero que quan tota la maquinària es posi en marxa no us oblideu de la gent que us dona suport des de Mallorca (en el meu cas) i la resta dels Països Catalans!

  4. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:
  5. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    alicia

    Que gran s’ha fet en tan poc temps

  6. Xavier TarridaXavier Tarrida says:
    Xavier

    Podeu estar segurs que quan s’activin els primers productes i serveis, les analítiques mostraran un increment mes que significatiu en tots els indicadors.
    Som molts els que estem amatents i esperant el dia “11ONZE” on comenci tot.

  7. Lluís CasamitjanaLluís Casamitjana says:
    Lluís

    Me n’alegro molt d’aquesta bona resposta, crec és degut a un treball ben planificat i ben executat. Us desitjo un bon èxit.👌👌

    • Jordi CollJordi Coll Planas says:
      Jordi

      Hola, Lluís! Espero que si, que aprecieu que estem fent les coses bé, que al final és pel benefici de la nostra comunitat… Moltes gràcies pel teu comentari.

      Fa 4 setmanes
  8. Laura CarlúsLaura Carlús says:
    Laura

    Junts som i serem imparables, enhorabona a tots els agents per fer-ho possible!

  9. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    alicia

    Llegir això fa molta alegria,el treball venir fet te recompensa sempre

    • Jordi CollJordi Coll Planas says:
      Jordi

      Sí, Alícia, al final la feina ben feta sempre acaba donant els seus fruits… Moltes gràcies pel teu comentari.

      Fa 4 setmanes
  10. David MateosDavid Mateos says:
    David

    I molts mes que serem ben aviat.
    N’estic segur.
    Molts ànims i molta força!!!

    • Jordi CollJordi Coll Planas says:
      Jordi

      Hola, David! Segur que sí! Moltes gràcies pel teu comentari.

      Fa 1 mes
  11. Carles Mesegué riusCarles Mesegué rius says:
    Carles

    Resultat d’una feina ben feta. Estem en un temps molt exigent on només sobreviuen els millors.

    • Laura Bunyol BartrinaLaura Bunyol Bartrina says:
      Laura

      Sí Carles, els millors i els que estan més units! Salut

      Fa 1 mes
  12. Ricard Calvo VilanovaRicard Calvo Vilanova says:
    Ricard

    Merçes per el esforç

    • Francesc Serra CarreraFrancesc Serra Carrera says:
      Francesc

      Moltes gràcies, Ricard! Amb suport és més fàcil. Salut i força!

      Fa 1 mes
  13. Enrique Puig i DomingoEnrique Puig i Domingo says:
    Enric

    Jordi felicitats, és el premi a la feina ben feta, enfocat a donar realment servei de qualitat i interés als clients.

  14. Xavier Soler TravéXavier Soler Travé says:
    Xavier

    Jo en soc un!

  15. Carles MarsalCarles Marsal says:
    Carles

    Fantàstic, això va bé 👏👏👏👏

  16. Mercè ComasMercè Comas says:
    Mercè

    L´enhorabona, fent país !

Deixa una resposta