“11Onze llança una xarxa social privada a l’estil de Facebook” Biz News Post
El banc espanyol 11Onze diu que s’ha convertit en el primer neobanc d’Europa a crear una xarxa social privada (PSN) per als seus clients
11Onze ha llançat la PSN a Barcelona per a animar als clients a relacionar-se amb els agents del banc sobre finances, economia i benestar.
11Onze llança una xarxa social sobre els diners
Entre les seves característiques s’inclou l’accés a una biblioteca d’informació, 11Onze TV, descrita pel neobanc com “com un Netflix de la banca i les finances” i un mercat on els clients poden fer negocis entre si.
“La Plaça” o “plaça del mercat”, ofereix als usuaris l’oportunitat de conèixer la personalitat, les habilitats i les aptituds dels agents del banc.”La PSN d’11Onze portarà la ‘relació’ tradicional entre client i banc a la banca digital”, diu James Sene, fundador i president de 11Onze. “Som una nova categoria de xarxa social amb els últims avanços de Facebook, Instagram, YouTube i Linkedin embolicats en un format de Netflix. És una xarxa social vertical sobre els diners, feta a Catalunya”.
Sene explica que la PSN forma part d’una comunitat digital en la qual particulars i petites empreses poden aprendre com funcionen els bancs. “Als bancs fintech els ha costat mantenir l’aspecte relacional dels bancs tradicionals i els bancs comunitaris no han sabut optimitzar l’àmbit digital” afegeix. “Aquest buit el cobreix l’oferta de 11Onze”.
Altres característiques de la PSN és que inclou una autoavaluació independent pels clients que busquen un préstec o un producte d’estalvi. En les pròximes setmanes s’afegiran serveis de mercat, micromecenatge i préstecs entre particulars.
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.
super!
Gràcies, Manel!
👍
Gràcies, Joan! Ens veiem per La Plaça!