“11Onze llança la primera xarxa social privada tipus Facebook” Fintech Finance News

El neobanc 11Onze ha llançat la seva xarxa social privada (PSN) animant als clients a registrar-se, connectar-se i participar en la plataforma social; una xarxa social privada sobre els diners



La plataforma PSN, la primera d’un neobanc a Europa, ofereix accés al sistema de gestió de l’aprenentatge (LMS) de 11Onze, un veritable tresor de vídeos curts i específics sobre finances, economia i benestar. Vincula als usuaris amb els agents del banc i amplia el mercat perquè els clients facin negocis entre si. La majoria de les aplicacions bancàries digitals d’avui dia són aplicacions d’utilitat altament transaccionals dissenyades per a comprovar els saldos i realitzar pagaments i transferències. No aconsegueixen crear una connexió emocional significativa amb l’usuari. 11Onze PSN infondrà el “toc humà” en la banca digital.

“11Onze PSN portarà la ‘relació’ tradicional entre el client i el banc a la banca digital”, va explicar James Sene, fundador i president de 11Onze. “Som una nova categoria de xarxa social amb els últims avanços de Facebook, Instagram, YouTube, Linkedin embolicats en un format de Netflix. És una xarxa social vertical sobre els diners feta a Catalunya. És una part integral de la nostra comunitat digital on particulars i petites empreses poden aprendre, discutir i entendre com funcionen els bancs. Hem utilitzat una tecnologia innovadora que aporta una autèntica experiència de consum al sector de la banca digital. Els bancs fintech han tingut dificultats per mantenir l’aspecte relacional dels bancs tradicionals i els bancs comunitaris no han aconseguit optimitzar aspectes de l’esfera digital. L’oferta de 11Onze cobreix aquest buit”.

11Onze PSN ofereix una interfície entre els clients i els agents. A més, alberga una biblioteca versàtil repleta d’informació sobre finances personals, economia, intel·ligència financera i Catalunya. La PSN continuarà afegint funcionalitats de manera seqüencial durant les pròximes setmanes. Aquesta setmana s’estrenen dos aspectes importants del PSN: “La Plaça” (la plaça on la gent es reuneix i interactua) i 11Onze TV. Des del moment en què un client interessat entra en la plataforma pot conèixer als agents clau del banc, la seva trajectòria, especialitat i personalitat. La Plaça permet als clients veure com han estat triats els agents de 11Onze, les seves habilitats i aptituds. També ofereix una visió dels valors que defensa el banc digital.

Per part seva, 11Onze TV és com un Netflix de la banca i les finances. Ofereix una classe magistral: una col·lecció de més de 200 peces informatives sobre una sèrie de temes que van des de “5 consells sobre com invertir en accions”, “com millorar l’estalvi en el seu pressupost domèstic”, “com reduir l’estrès” fins a “com aconseguir l’atenció plena”.

A més, permet als clients fer una valoració independent a l’hora d’aconseguir un préstec o buscar estalvis. “Si vols un préstec, passaràs per una avaluació del producte. Quin és el cost? Quines són les diferències entre 11Onze i altres bancs? Bàsicament, pots fer una autoavaluació i veure per tu mateix si l’oferta de 11Onze és millor”, va afegir Jacint Texidó, cap de relacions amb els grups d’interès de 11Onze.

En les pròximes setmanes, el neobanc té previst afegir funcions com serveis de mercat, micromecenatge i préstecs entre particulars.

Llegir notícia original

11Onze 11Onze
  1. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:

Deixa una resposta