La crisi agroalimentària i la davallada del poder adquisitiu de moltes famílies han provocat un canvi de prioritats cap a la compra de productes de marques blanques, centrades en el preu. Núria Rambla, assistent executiva d’11Onze, torna a l’Estat de la Nació per analitzar les conseqüències d’aquesta tendència en els nostres hàbits de consum.
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.
Merci
Gràcies Núria.👌🏿
Molt interessant. Ara ha sortit alguna marca blanca amb productes de Km0 i a preu just, si confiem es una oferta molt interessant per el nostre entorn.
Doncs és una bona notícia, a veure com anirà… Moltes gràcies pel teu comentari, Pere!!!
Bon consells.
Gràcies, Pere, pel teu comentari!
Molt bona e interesant entrevista
Moltes gràcies Manuel
Oi que sí, Manuel? Tot i que quan parlen de la crisi que s’apropa fa por i tot!