11ONZE TV

“La marca blanca escanya més al pagès”

La crisi agroalimentària i la davallada del poder adquisitiu de moltes famílies han provocat un canvi de prioritats cap a la compra de productes de marques blanques, centrades en el preu. Núria Rambla, assistent executiva d’11Onze, torna a l’Estat de la Nació per analitzar les conseqüències d’aquesta tendència en els nostres hàbits de consum.

11Onze
  1. Jordi MorenoJordi Moreno says:
  2. James SeneJames Sene says:
    James

    Gràcies Núria.👌🏿

  3. Pere SorianoPere Soriano says:
    Pere

    Molt interessant. Ara ha sortit alguna marca blanca amb productes de Km0 i a preu just, si confiem es una oferta molt interessant per el nostre entorn.

    • Jordi CollJordi Coll says:
      Jordi

      Doncs és una bona notícia, a veure com anirà… Moltes gràcies pel teu comentari, Pere!!!

      Fa 3 anys
  4. Pere Maria EstremPere Maria Estrem says:
    Pere Maria

    Bon consells.

  5. Manuel Bullich BuenoManuel Bullich Bueno says:
    Manel

    Molt bona e interesant entrevista

    • Núria Rambla Vilamitjana says:

      Moltes gràcies Manuel

      Fa 3 anys
    • Càrol RafalesCàrol Rafales says:
      Càrol

      Oi que sí, Manuel? Tot i que quan parlen de la crisi que s’apropa fa por i tot!

      Fa 3 anys

Deixa una resposta

També et pot interessar

11Onze

“Som països clientelars dels Estats Units”

09:33

Xavi Viñolas, Content Manager d’11Onze, torna a l’Estat de la

11Onze

"Busquem el millor servei d’accés comunitari"

07:35

Granado ens recorda que 11Onze és una comunitat, i, per

11Onze

"Hem d'aprendre a reduir despeses"

07:47

Toca mirar les despeses fixes i aprendre a gestionar-les de



App Store Google Play