La crisis agroalimentaria y la pérdida de poder adquisitivo de muchas familias han provocado un cambio de prioridades hacia la compra de productos de marcas blancas, centradas en el precio. Núria Rambla, asistente ejecutiva de 11Onze, vuelve al programa Estat de la Nació para analizar las consecuencias de esta tendencia en nuestros hábitos de consumo.
Deja una respuesta
Lo siento, debes estar conectado para publicar un comentario.
Merci
Gràcies Núria.👌🏿
Molt interessant. Ara ha sortit alguna marca blanca amb productes de Km0 i a preu just, si confiem es una oferta molt interessant per el nostre entorn.
Doncs és una bona notícia, a veure com anirà… Moltes gràcies pel teu comentari, Pere!!!
Bon consells.
Gràcies, Pere, pel teu comentari!
Molt bona e interesant entrevista
Moltes gràcies Manuel
Oi que sí, Manuel? Tot i que quan parlen de la crisi que s’apropa fa por i tot!