11ONZE TV

“El factor humà per 11Onze és importantíssim”

El cap del servei d’atenció al client d’11Onze, Xevi Esteve, participa a la recta final del programa Estat de la Nació explicant el servei d’11Onze a Casa i per què una fincom és una eina clau pel país.

11Onze
  1. Laura León AmatLaura León Amat says:
    Laura

    Aix…👏🏼👏🏼👏🏼 Tot pinta molt bé!!
    Es van fer les coses poca a poc però sense aturar-se. I Pensant en les persones i acostant-se. Gran projecte!!

    • Sergi Colell Vázquez says:

      Així és com s’han de fer les coses a poc a poc i amb bona lletra!

      Fa 2 anys
  2. Ricard Calvo VilanovaRicard Calvo Vilanova says:
  3. montse cabanasmontse cabanas says:
    montse

    Genial! AVui matexi m’he queixat d’una app d’un banc, i m’han dit que quan tignui el rpoblema truqi perque puguin comprobar-lo al moment. D’acord, però per parlar amb ells has de passar cuatre o cinc filtres i llavors esperar que ta’atengui algú, per no dir que per aconseguir el telèfon has d’anar a baix de tot de la seva web i en una lletra illegible hi trobes com contactar amb ells. I pretenien que fes tot això des de l’extranger . Per riure una estona.

    • Xavier says:

      Bones, Montse, no serà un camí àgil, perquè just comencem. Però et puc assegurar que sempre hi haurà una persona que et farà seguiment en situacions com les que descrius. Gràcies per explicar-ho.

      Fa 2 anys
  4. Carles SantacruzCarles Santacruz says:
    Carles

    Molt bé Xavier, vas estar genial. 👌

  5. Pilar Oltra ViguerasPilar Oltra Vigueras says:
    Pili

    Genial Xevi, molt clar i català, gràcies.

  6. Oriol Garcia FarréOriol Garcia Farré says:
    Oriol

    Moltes gràcies, Xavi! Serà gran 11Onze!

    • Xavier says:

      Gràcies, Oriol, de fet la gent que hi treballa és excel·lent, però la raó principal del que dius és i serà perquè les persones que estan creient amb Onze i la seva comunitat, més que clients, són companys de viatge, aprendrem junts i saben que és un projecte de llarg recorregut que tot just ha començat.

      Fa 2 anys
  7. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    Alicia

    Es Excel.lent aquest servei i l’entrevista ha estat genial Xavier,molt ben explicar
    Gràcies

    • Xavier says:

      Gràcies, Alícia, i posem la il·lusió i professionalitat per fer una bona atenció a les persones.

      Fa 2 anys
  8. Pere Maria EstremPere Maria Estrem says:
    Pere Maria

    Tindré un agent de referència?

    • Xavier says:

      Bona nit, Pere, si et refereixes al fet de tenir el mateix agent. Es podria donar el cas, i pot ser. Però tots els agents tenim bones eines per traspassar-nos la informació per seguir els expedients i d’aquesta manera les festes i descansos no alenteixen les respostes si les tenim. També comentar-te que a mesura que surtin nous serveis i productes , hi haurà agents que dominaran aquell tema i es pot donar el cas que et puguin informar millor. Estem oberts a les millors opcions perquè us sentiu més ben atesos. Gràcies, ho anem veient.

      Fa 2 anys
  9. Mercè ComasMercè Comas says:
    Mercè

    Senzillament esplèndida i il·lusionant l’explicació del projecte 11Onze.Gràcies

  10. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:
  11. James SeneJames Sene says:
    James

    👌🏿🙏🏿

Deixa una resposta

També et pot interessar

11Onze

"11Onze ha nascut digital per acompanyar el país"

12:32

En conversa amb el periodista Eduard Berraondo, Tafanell ha

11Onze

“11Onze és un hub financer”

68:14

Natàlia Cugueró, CEO d’11Onze, ha visitat l’Estat de la Nació de

11Onze

"Busquem el millor servei d’accés comunitari"

07:35

Granado ens recorda que 11Onze és una comunitat, i, per



App Store Google Play