El jefe del servicio de atención al cliente de 11Onze, Xevi Esteve, participa en la recta final del programa Estat de la Nació explicando el servicio de “11Onze en Casa” y por qué una fincom es una herramienta clave para el país.
El jefe del servicio de atención al cliente de 11Onze, Xevi Esteve, participa en la recta final del programa Estat de la Nació explicando el servicio de “11Onze en Casa” y por qué una fincom es una herramienta clave para el país.
Aix…👏🏼👏🏼👏🏼 Tot pinta molt bé!!
Es van fer les coses poca a poc però sense aturar-se. I Pensant en les persones i acostant-se. Gran projecte!!
Així és com s’han de fer les coses a poc a poc i amb bona lletra!
Ben definit
Gràcies, Ricard.
Un bon projecte
Que esta definit i ara tocar avançar. Gràcies.
Genial! AVui matexi m’he queixat d’una app d’un banc, i m’han dit que quan tignui el rpoblema truqi perque puguin comprobar-lo al moment. D’acord, però per parlar amb ells has de passar cuatre o cinc filtres i llavors esperar que ta’atengui algú, per no dir que per aconseguir el telèfon has d’anar a baix de tot de la seva web i en una lletra illegible hi trobes com contactar amb ells. I pretenien que fes tot això des de l’extranger . Per riure una estona.
Bones, Montse, no serà un camí àgil, perquè just comencem. Però et puc assegurar que sempre hi haurà una persona que et farà seguiment en situacions com les que descrius. Gràcies per explicar-ho.
Molt bé Xavier, vas estar genial. 👌
Gràcies, Carles, ara toca anar avançant.
Genial Xevi, molt clar i català, gràcies.
Gràcies Pilar.
Moltes gràcies, Xavi! Serà gran 11Onze!
Gràcies, Oriol, de fet la gent que hi treballa és excel·lent, però la raó principal del que dius és i serà perquè les persones que estan creient amb Onze i la seva comunitat, més que clients, són companys de viatge, aprendrem junts i saben que és un projecte de llarg recorregut que tot just ha començat.
Es Excel.lent aquest servei i l’entrevista ha estat genial Xavier,molt ben explicar
Gràcies
Gràcies, Alícia, i posem la il·lusió i professionalitat per fer una bona atenció a les persones.
Tindré un agent de referència?
Bona nit, Pere, si et refereixes al fet de tenir el mateix agent. Es podria donar el cas, i pot ser. Però tots els agents tenim bones eines per traspassar-nos la informació per seguir els expedients i d’aquesta manera les festes i descansos no alenteixen les respostes si les tenim. També comentar-te que a mesura que surtin nous serveis i productes , hi haurà agents que dominaran aquell tema i es pot donar el cas que et puguin informar millor. Estem oberts a les millors opcions perquè us sentiu més ben atesos. Gràcies, ho anem veient.
Senzillament esplèndida i il·lusionant l’explicació del projecte 11Onze.Gràcies
Gràcies, Mercè, el projecte ho és. Pas a pas.
👌
👌🏿🙏🏿