11ONZE TV

La publicitat programàtica

Es gasta més de 80.000 milions de dòlars en publicitat programàtica a l’any, què és i quins són els seus avantatges.

Silvia Granado
  1. Silvia GranadoSilvia Granado says:
    Silvia

    Gràcies Jordi, aquesta eina és molt interessant i anirà en augment. Ens alegrem que 11Onze et doni contingut per seguir aprenent coses noves! Seguim!

  2. Jordi MorenoJordi Moreno says:
    Jordi

    Publicitat Programàtica, Publishers, informació digital a tort i a dret! Déu ni dò! Quina xifra 80 mil milions és una xifra molt gran. Desconeixia tota aquesta informació. Suposo que és un instrument per als empresaris i demandants genial per a donar-se a conèixer i contractar un servei. De moment sóc dels demandants d’aquest servei sempre i quan sigui essencial i no sigui abussiu, fora de lloc o innecessari. Merci!

Deixa una resposta

També et pot interessar

Cultura

La publicitat ens manipula?

01:46

Com la publicitat es fica, encara que no vulguem, en el nostre

Management

Màrqueting de seducció

04:28

Igual que en una relació, enamorar el nostre client és clau per tal que no fugi a la

Management

Màrqueting de nostàlgia

04:39

Saps què és el màrqueting de nostàlgia?



App Store Google Play