11ONZE TV

Experiència del client en la transformació digital

L’experiència de compra entre la botiga física i la digital. Diferència que hi ha entre si.

Silvia Granado
  1. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:
  2. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    alicia

    Reconec que m’agrada més la botiga presencial però cada cop més utikutzo per a segons que la digital

    • Silvia GranadoSilvia Granado says:
      Silvia

      Alicia, estic amb tu, tot i que com comentes cada vegada fem més ús del món digital perquè té els seus avantatges.

      Fa 4 mesos
  3. Laura León AmatLaura León Amat says:
    Laura

    Avui en dia TOTS DOS METODES!! Dependrà del producte que desitgis adquirir, si vols emprovar tocar tastar manipula… serà molt millor fisicament si val opinio, tocar, olorar, tastar i veure en directe, pero altres digitalment si sempre son coses ja conegudes, tancades, envasats o per l’estalvi de temps i de desplaçaements

    • Silvia GranadoSilvia Granado says:
      Silvia

      Totalment d’acord Laura, en el món digital no pots experimentar molts dels sentiments que esmentes, per això depenent del que necessitem podem fer ús d’un d’ells. Gràcies pel teu comentari, ens veiem a La Plaça.

      Fa 4 mesos
  4. Oleguer BertranOleguer Bertran says:
    Oleguer

    Jo sóc de botiga física sempre que sigui possible

    • Silvia GranadoSilvia Granado says:
      Silvia

      Així és Oleguer, l’experiència de comprar en una botiga física sempre estarà per damunt, ara bé, hi ha moments que la compra digital també és còmode. Tenim la sort de poder escollir.

      Fa 4 mesos

Deixa una resposta