11ONZE TV

Com fer el millor “elevator pitch”?

Imagina que tens el temps d’un viatge en ascensor per vendre la teva marca, a algú? Un Elevator Pitch ben fet, captiva el teu interlocutor en menys de 2 minuts, sense confondre amb un discurs de vendes i sempre amb el factor temps en contra.

Pilar Oltra Vigueras
  1. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:
  2. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    alicia

    Sembla mentira que 2 minuts siguin suficients per atrapar amb el teu producte
    Gràcies Pilar

    • Pilar Oltra ViguerasPilar Oltra Vigueras says:
      Pilar

      Sí oi Alícia? Estratègia total per no cansar i captar. Gràcies per ser-hi sempre.

      Fa 10 mesos
  3. Enrique Puig i DomingoEnrique Puig i Domingo says:
    Enric

    Molt ben explicat i estructurat. Cada cop és més habitual fer presentacions en aquest format en el mon corporatiu encara que també és molt vàlid per la marca personal i projectes particulars. Gràcies per la presentació. =)

    • Pilar Oltra ViguerasPilar Oltra Vigueras says:
      Pilar

      Gràcies, Enrique, com bé dius d’aquesta eina cada dia se’n fa més ús, sobretot per l’excés d’informació al que estem exposats i la importància que té presentar o presentar-nos en poc espai de temps.

      Fa 1 any
  4. Miquel Àngel Burgos Fradeja says:

    Uou, que interessant!

    • Pilar Oltra ViguerasPilar Oltra Vigueras says:
      Pilar

      Celebro que t’agradi, en el món de la venda és una molt bona eina, que a mi personalment em va funcionar.

      Fa 1 any

Deixa una resposta

També et pot interessar

Management

Marca Personal: la importància de saber què i com transmetem

02:01

Què és la marca personal i perquè és important tenir-ne

Management

Què és el branding?

01:41

Màrqueting, Brànding, Target, Input, KPI…, són tot mots anglosaxons aplicats

Management

Què és fer un co-branding?

02:40

En aquest vídeo us expliquem què és el co-branding, beneficis



App Store Google Play