Imagina que tens el temps d’un viatge en ascensor per vendre la teva marca, a algú? Un Elevator Pitch ben fet, captiva el teu interlocutor en menys de 2 minuts, sense confondre amb un discurs de vendes i sempre amb el factor temps en contra.
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.
Cert! Cal romandre sempre atents👍El temps que es triga en fer un viatge d’ascensor pot ser el minut d’or per tancar una venta o operació o pot ser el temps suficient per fer les preguntes corresponents o per donar les respostes necessaries per arribar a la resolució adient que estaves esperant amb tanta paciència i tirar endavant!💪Seguim!
Totalment, Jordi! ISaber-nos expressar de forma eficient és estratègic fins i tot fora del món corporatiu. 😊
👍
M’encanta que t’agradi Joan. Que bé veure’t per aquí.
Sembla mentira que 2 minuts siguin suficients per atrapar amb el teu producte
Gràcies Pilar
Sí oi Alícia? Estratègia total per no cansar i captar. Gràcies per ser-hi sempre.
Molt ben explicat i estructurat. Cada cop és més habitual fer presentacions en aquest format en el mon corporatiu encara que també és molt vàlid per la marca personal i projectes particulars. Gràcies per la presentació. =)
Gràcies, Enrique, com bé dius d’aquesta eina cada dia se’n fa més ús, sobretot per l’excés d’informació al que estem exposats i la importància que té presentar o presentar-nos en poc espai de temps.
Uou, que interessant!
Celebro que t’agradi, en el món de la venda és una molt bona eina, que a mi personalment em va funcionar.