Imagina que tienes el tiempo de un viaje en ascensor para vender tu marca a alguien? Un Elevator Pitch bien hecho cautiva a tu interlocutor en menos de 2 minutos, sin confundir con un discurso de ventas y siempre con el factor tiempo en contra.
Deja una respuesta
Lo siento, debes estar conectado para publicar un comentario.
Cert! Cal romandre sempre atents👍El temps que es triga en fer un viatge d’ascensor pot ser el minut d’or per tancar una venta o operació o pot ser el temps suficient per fer les preguntes corresponents o per donar les respostes necessaries per arribar a la resolució adient que estaves esperant amb tanta paciència i tirar endavant!💪Seguim!
Totalment, Jordi! ISaber-nos expressar de forma eficient és estratègic fins i tot fora del món corporatiu. 😊
👍
M’encanta que t’agradi Joan. Que bé veure’t per aquí.
Sembla mentira que 2 minuts siguin suficients per atrapar amb el teu producte
Gràcies Pilar
Sí oi Alícia? Estratègia total per no cansar i captar. Gràcies per ser-hi sempre.
Molt ben explicat i estructurat. Cada cop és més habitual fer presentacions en aquest format en el mon corporatiu encara que també és molt vàlid per la marca personal i projectes particulars. Gràcies per la presentació. =)
Gràcies, Enrique, com bé dius d’aquesta eina cada dia se’n fa més ús, sobretot per l’excés d’informació al que estem exposats i la importància que té presentar o presentar-nos en poc espai de temps.
Uou, que interessant!
Celebro que t’agradi, en el món de la venda és una molt bona eina, que a mi personalment em va funcionar.