11ONZE TV

¿Cómo hacer el mejor «elevator pitch»?

Imagina que tienes el tiempo de un viaje en ascensor para vender tu marca a alguien? Un Elevator Pitch bien hecho cautiva a tu interlocutor en menos de 2 minutos, sin confundir con un discurso de ventas y siempre con el factor tiempo en contra.

Pilar Oltra Vigueras
  1. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:
  2. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    alicia

    Sembla mentira que 2 minuts siguin suficients per atrapar amb el teu producte
    Gràcies Pilar

    • Pilar Oltra ViguerasPilar Oltra Vigueras says:
      Pilar

      Sí oi Alícia? Estratègia total per no cansar i captar. Gràcies per ser-hi sempre.

      Hace 1 mes
  3. Enrique Puig i DomingoEnrique Puig i Domingo says:
    Enric

    Molt ben explicat i estructurat. Cada cop és més habitual fer presentacions en aquest format en el mon corporatiu encara que també és molt vàlid per la marca personal i projectes particulars. Gràcies per la presentació. =)

    • Pilar Oltra ViguerasPilar Oltra Vigueras says:
      Pilar

      Gràcies, Enrique, com bé dius d’aquesta eina cada dia se’n fa més ús, sobretot per l’excés d’informació al que estem exposats i la importància que té presentar o presentar-nos en poc espai de temps.

      Hace 6 meses
  4. Miquel Àngel Burgos Fradeja says:

    Uou, que interessant!

    • Pilar Oltra ViguerasPilar Oltra Vigueras says:
      Pilar

      Celebro que t’agradi, en el món de la venda és una molt bona eina, que a mi personalment em va funcionar.

      Hace 6 meses

Deja una respuesta