Eiiiii ja tinc el compte obert finalment!!!🤩🤩 Ha costat una mica degut als filtres de ciberseguretat tant bèsties que s’ha fet servir (cosa important), però funciona tot de conya, aplicació molt intuïtiva i fàcil de manegar 👍 He fet primeres transferències i tot perfecte. Fa molta il·lusió quan al haver de posar país de procedència et permet posar ……CATALONIA❤❤❤ Enhorabona a tots i som-hi que mica en mica ja ho tindrem tots💪💪
Hola, Laura!!! Estem molt contents que t’agradi i que et funcioni l’App… Ja saps que de mica en mica s’hi aniran afegint més opcions i productes i no en tinguis cap dubte que d’aquí a poc serem el Moneder dels Moneders de referència per tota mena de productes financers i per tots els Catalans… Moltes Felicitats!!!
Ja disposo de l’accés a Onze he de dir que em van enviar un correu per provar l’app en les versions prèvies a l’1.0. L’aplicació la busco a AppStore i no surt. De moment, tinc IBAN de Bulgària i les targetes donades d’alta.
Enhorabona, Cristian! Ja ho tens, ara a gaudir de tot el ventall de novetats que de mica en mica aniran sortint, totes les quals tindràs al teu abast, i que esperem que t’agradin…
Hola, Jordi. La previsió que tenim és continuar oferint comptes i serveis a la nostra comunitat fins que deixem de ser necessaris. Gràcies per comentar .
Bona nit, Carles! Les característiques i preus dels serveis que tenim actualment les podràs consultar a l’enllaç següent: https://www.11onze.cat/preus/ Aquí a LaPlaça seguirem afegint novetats!
Laura, estem fent una cua ordenada. Durant els propers dies, començant des d’avui 1 d’octubre, anirem de forma paulatina donant accessos al compte d’11Onze.
De moment hem dono per vençut. 6 hores per poder baixar-la i un cop aconseguit no puc obrir el compte per “fatiga”. Crec que he fet fotos a 6 documents i no li agrada cap, provaré amb la partida de naixement, aviam.
Jo estic igual impossible de que me accepti cap factura ni document. Per cansament mental ho deixo estar. I si és una banca digital perque demanen escaneig de comprobans físics? Molt decepcionat.
Hola, Carles, he vist el teu problema a [email protected], des de 11Onze estem oberts a acompanyar-te pas a pas a realitzar el procés de verificació, entenem que pot crear fatiga, però és per la seguretat vostra. Si encara no has aconseguit poder fer-ho, personalment estaré pendent de la teva incidència per poder ajudar-te. Que tinguis bon cap de setmana. .
Guillem, pots escriure a [email protected]? Per aquí podrem seguir la teva incidència i així acompanyar-te al procés de verificació. .
Hola, Alexis, totes aquestes comprovacions corresponen a complir amb la normativa europea, podries escriure a [email protected]? Així podrem seguir la teva incidència, i donar-te una solució més ràpida.
M’heu avisat de què aviat serà el meu torn però encara no m’ha tocat. Un cop m’arribi i pugui descarregar el Canut ja podré operar amb tota normalitat? (ganes d’engegar a pastar el meu actual banc)
Bon dia, Ramon. Certament, quan sigui el teu torn podràs descarregar El Canut, i com bé dius, podràs operar amb normalitat. Mentrestant, a l’espera del teu desitjat torn, et convidem a gaudir del contingut de La Plaça. Que tinguis molt bon dia!
Bona tarda Gemma, el motiu és perquè no és pública l’app, estem fent una cua ordenada. Durant els dies vinents, començant des d’avui 1 d’octubre, anirem de forma progressiva donant accessos al compte d’11Onze.
Bon dia Xavier. Si tens número de tanda, simplement has d’esperar el correu. Estem acompanyant els nous clients per grups de 100 per assegurar un servei òptim.🙏🏿
11Onze obre ben aviat els primers 5.000 comptes per a
11Onze
El Canut
02:23
L’1 d’octubre 11Onze llença la seva super app. Què permetrà fer? Què té d’especial?
11Onze
La veritat triga més, però cala més fondo
01:03
Aquesta setmana 11Onze estrena els seus serveis
Utilitzem cookies al nostre lloc web per oferir-vos l’experiència més rellevant recordant les vostres preferències i repetint visites. En fer clic a "Acceptar", accepteu l'ús de TOTES les cookies.
Aquest lloc web utilitza cookies per millorar la vostra experiència mentre navegueu pel lloc web. D’aquestes, les cookies que es classifiquen com a necessàries s’emmagatzemen al vostre navegador, ja que són essencials per al funcionament de les funcionalitats bàsiques del lloc web. També fem servir cookies de tercers que ens ajuden a analitzar i entendre com utilitzeu aquest lloc web. Aquestes cookies s’emmagatzemaran al vostre navegador només amb el vostre consentiment. També teniu l’opció de desactivar aquestes cookies. Però desactivar algunes d’aquestes cookies pot afectar la vostra experiència de navegació.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
👏
Ja tinc el compte.
Benvingut!
Es tan il.lusionant tenir un iban no ES i formar part d’aquest gegant que es el canut d’11Onze
Gracies
Comparteixo aquesta mateixa il·lusió És veritablement emocionant. Gràcies, Alícia!
Eiiiii ja tinc el compte obert finalment!!!🤩🤩 Ha costat una mica degut als filtres de ciberseguretat tant bèsties que s’ha fet servir (cosa important), però funciona tot de conya, aplicació molt intuïtiva i fàcil de manegar 👍 He fet primeres transferències i tot perfecte. Fa molta il·lusió quan al haver de posar país
de procedència et permet posar ……CATALONIA❤❤❤ Enhorabona a tots i som-hi que mica en mica ja ho tindrem tots💪💪
👌🏿🙏🏿
Hola, Laura!!! Estem molt contents que t’agradi i que et funcioni l’App… Ja saps que de mica en mica s’hi aniran afegint més opcions i productes i no en tinguis cap dubte que d’aquí a poc serem el Moneder dels Moneders de referència per tota mena de productes financers i per tots els Catalans… Moltes Felicitats!!!
hola. És possible que ja estigui a la PlayStore de Google?
Si Vicenç! Ja hi és!
Seguim esperant torn. Segur que ben aviat ens toca.
Esperem que sigui així, Vicenç. Moltes ganes pel teu comentari!!!
Ja disposo de l’accés a Onze he de dir que em van enviar un correu per provar l’app en les versions prèvies a l’1.0. L’aplicació la busco a AppStore i no surt. De moment, tinc IBAN de Bulgària i les targetes donades d’alta.
Enhorabona, Cristian! Ja ho tens, ara a gaudir de tot el ventall de novetats que de mica en mica aniran sortint, totes les quals tindràs al teu abast, i que esperem que t’agradin…
fins quin dia preveieu que es donaran comptes?
Hola, Jordi. La previsió que tenim és continuar oferint comptes i serveis a la nostra comunitat fins que deixem de ser necessaris. Gràcies per comentar .
Quan t’arriba el torn per descarregar l’app, també t’arriba la informació sobre els diferents comptes o productes a contractar?
Bona nit, Carles! Les característiques i preus dels serveis que tenim actualment les podràs consultar a l’enllaç següent:
https://www.11onze.cat/preus/
Aquí a LaPlaça seguirem afegint novetats!
Em pensava que el dia 1 O ja començariem tots alhora els que teniem codi per a descarregar el CANUT…Ens caldrà una mica més de paciència, doncs😅
Laura, estem fent una cua ordenada. Durant els propers dies, començant des d’avui 1 d’octubre, anirem de forma paulatina donant accessos al compte d’11Onze.
De moment hem dono per vençut. 6 hores per poder baixar-la i un cop aconseguit no puc obrir el compte per “fatiga”. Crec que he fet fotos a 6 documents i no li agrada cap, provaré amb la partida de naixement, aviam.
Jo estic igual impossible de que me accepti cap factura ni document. Per cansament mental ho deixo estar. I si és una banca digital perque demanen escaneig de comprobans físics? Molt decepcionat.
Hola, Carles, he vist el teu problema a [email protected], des de 11Onze estem oberts a acompanyar-te pas a pas a realitzar el procés de verificació, entenem que pot crear fatiga, però és per la seguretat vostra. Si encara no has aconseguit poder fer-ho, personalment estaré pendent de la teva incidència per poder ajudar-te. Que tinguis bon cap de setmana.
.
Guillem, pots escriure a [email protected]?
Per aquí podrem seguir la teva incidència i així acompanyar-te al procés de verificació.
.
Hola, Alexis, totes aquestes comprovacions corresponen a complir amb la normativa europea, podries escriure a [email protected]? Així podrem seguir la teva incidència, i donar-te una solució més ràpida.
Jo estic igual!
Força al canut!!
💪💪💪
M’heu avisat de què aviat serà el meu torn però encara no m’ha tocat. Un cop m’arribi i pugui descarregar el Canut ja podré operar amb tota normalitat? (ganes d’engegar a pastar el meu actual banc)
Bon dia, Ramon. Certament, quan sigui el teu torn podràs descarregar El Canut, i com bé dius, podràs operar amb normalitat. Mentrestant, a l’espera del teu desitjat torn, et convidem a gaudir del contingut de La Plaça. Que tinguis molt bon dia!
👍
💛
Algú de la cua ha aconseguit baixar se l aplicació del Canut amb Android? Dona error tota la estona.
Hola, Alexis, has pogut baixar correctament El Canut? Escriu a [email protected] i si no és així, podrem resoldre el teu problema.
No trobo l’ App X baixar- la
Bona tarda Gemma, el motiu és perquè no és pública l’app, estem fent una cua ordenada. Durant els dies vinents, començant des d’avui 1 d’octubre, anirem de forma progressiva donant accessos al compte d’11Onze.
Algú a pogut obrir el compte amb Android? Jo Porto 6 hores i es del tot imposible amb invitació.
Bones Carles, estem solucionant-ho, si pots posa’t en contacte amb nosaltres mitjançant el xat o el telèfon.
Ja m’heu contestat…Massa impacient que estic
Tot arriba Francesc, esperem que tot vagi correctament. Gràcies per ser-hi.
Tinc el codi assignat. Ara, què he de fer per descarregar l’aplicació?
Hola, Francesc, rebràs un email el moment que sigui el teu torn, per procedir amb la descàrrega i instal·lació de El Canut.
El principi de tot plegat!!🙏🏽
Seguim Mercè!
Esperant el meu enllaç amb il·lusió gràcies 11Onze
A tu, Alicia. Gràcies per acompanyar-nos des de l’inici de tot.
Esperaré amb frisantse!
Gràcies Miquel, gràcies per ser-hi!
Ganes de descobrir el canut!!!!
Ben aviat ho faràs, Miquel! Seguim!
👍
Seguim!
Grups de 100, molt be. Vosaltres si que en sabeu de Atencio al client. Us felicito.
Gràcies Salvador!
Podeu passar o enviar el link? Dia 1 i no el trobo, o teniu previst obrir l’interruptor a les 17:14h 🤨🤔😂
Bon dia Xavier. Si tens número de tanda, simplement has d’esperar el correu. Estem acompanyant els nous clients per grups de 100 per assegurar un servei òptim.🙏🏿
🥳💛
Gràcies, Núria!
Estic a la cua
Gràcies per voler formar part de la cua d’11Onze, Ricard. Ens veiem per La Plaça!