Podem refiar-nos de tota la informació econòmica que circula? Com podem saber què hi ha de cert? Xavi Viñolas, de l’equip de continguts d’11Onze, visita l’Estat de la Nació per parlar del servei de verificació 11Onze Check.
Podem refiar-nos de tota la informació econòmica que circula? Com podem saber què hi ha de cert? Xavi Viñolas, de l’equip de continguts d’11Onze, visita l’Estat de la Nació per parlar del servei de verificació 11Onze Check.
Molt millor amb una persona.
Doncs sí, el tracta directe i humà és molt més reconfortant…, això de parlar amb un robot fa que hàgim d’estar més estona del compte al telèfon i moltes vegades acabar la trucada sense haver pogut solucionar el problema pel qual trucàvem… Moltes gràcies pel teu comentari, Joaquim!!!
Molt bona noticia
Celebrem que t’hagi agradat, Manuel. Moltes gràcies pel teu comentari!!!
💯
Gràcies, Laura!!!
Bona notícia que s’atenguin als clients amb persones i no amb contestadors automatics
Doncs sí, Jordi, així el tracte és molt més proper i humanitzat i segur que els problemes o qüestions plantejades són més fàcils i senzilles de resoldre. Moltes gràcies pel teu comentari!!!
El client pot utilitzar un ‘bot”…?
🤣
Molt bé Xavi ,anem per davant
Doncs sí, Alícia, estem marcant tendència i a més a més en som pioners… Moltes gràcies!!!
Ben definit
Celebrem que t’hagi agradat, Ricard!!!
👌
Gràcies, Joan!!!