1 d’octubre: ¡ya estamos aquí!

El Canut ya está disponible para los primeros usuarios de 11Onze.

 

Por fin podemos decir que 11Onze empieza a operar en Cataluña. Hace unas semanas anunciamos que abriríamos las primeras 5.000 cuentas para particulares y ahora ya estamos en marcha. Eso sí, la entrada de clientes se hace de manera paulatina para que todo funcione de una manera óptima. Por eso se puso en marcha la campaña HAZ COLA, donde los usuarios de La Plaça tenían que registrarse para recibir el código para activar la app.

 

Entonces, ¿cuándo puedo empezar con El Canut?

Con el objetivo de atender y acompañar a los 5.000 primeros clientes, recibiréis un correo electrónico cuando llegue vuestro turno en la cola. Entonces, podréis activar la aplicación de El Canut.

Revisa tu correo y asegúrate que recibes los mensajes de 11Onze con normalidad, porque iremos poniéndonos en contacto con vosotros para que podáis activar El Canut. Gracias por ayudarnos a hacer posible la primera fintech comunitaria de nuestro país.

¿Quieres una cuenta de 11Onze? Pide tanda en Haz Cola.

11Onze 11Onze
  1. Jordi MorenoJordi Moreno says:
    Jordi

    👏👏👏👌

  2. Daniela SimónDaniela Simón says:
  3. Jordi

    Obrir 1 d’octubre és molt autèntic

  4. Pere Maria EstremPere Maria Estrem says:
    Pere Maria

    Ja tinc el compte activat.

  5. Albert TrilloAlbert Trillo says:
    Albert

    Ja tinc el compte activat. A Bulgària? No estàveu a Bèlgica o Brussel·les?. Gràcies!

    • Pilar Oltra Vigueras says:

      Hola Albert, comencem a treballar amb un IBAN de Bulgària, però és el primer de varis. Gràcies per ser-hi.

      Hace 3 años
  6. Vicenç ClascàVicenç Clascà says:
    Vicenç

    Jo hi sóc dins. ara que hi sóc, toca anar pas per pas veient el que hi ha.

    • Elisabet Porqueras Garcia says:

      Molt bé Vicenç!!!, ara gaudeix de l’aplicació. Gràcies pel teu comentari, ens veiem per La Plaça

      Hace 3 años
  7. Albert TrilloAlbert Trillo says:
    Albert

    Bon día!… Tinc l’aplicació validant la meva identitat desde ahir nit. Evidentment no hi estat pendent tota la nit, pero segueix igual aquest matí. Que tinc que fer?. Gracies

    • Antonia RocamoraAntonia Rocamora says:
      Antonia

      A mi em passa el mateix. Fa dies que valida…

      Hace 3 años
    • Jennifer Roca Civit says:

      Bon dia, Albert! Contacta tan aviat que puguis amb nosaltres per telèfon, xat, o correu electrònic i solucionarem aquesta incidència de registre tan aviat com es pugui. Que tinguis molt bon dia, ens veiem per La Plaça!

      Hace 3 años
  8. Jordi Saez ArtachoJordi Saez Artacho says:
    Jordi

    Hola, per fi dia 6 octubre he rebut l’email per descarregar-me l’App. Però l’alegria m’ha durat poc… tinc iPhone i l’App es per Android. Quan es preveu que estigui a la Apple Store? Gràcies!

  9. Daniel Fontova Hugas says:

    Hem feina gràcia el tema, però si he de pagar per un servei que moltíssims més em donen gratuïtament, malament. Aplicació instal.lada i desinstal.lada. Que tingueu sort

    • Pol says:

      Daniel, ens sap molt de greu, però estarem aquí per a qualsevol cosa que necessitis.

      Hace 3 años
  10. Gràcies Pere. Com a mesura preventiva, el millor és no tenir mòbil i no en tinc. L’ordinador és la meva eina. M’heu deixat a fora per ara

    • Pilar Oltra Vigueras says:

      Bona nit mmjpeiro, hem configurat una aplicació mòbil que permetrà una experiència àgil i intuïtiva per fer totes les operacions que necessitis. La seguretat, la privadesa, el xifratge i la solidesa dels sistemes són el centre de la nostra infraestructura, així com el compliment de tots els requisits de seguretat i de protecció de dades, i ara per ara ens ho dona l’aplicació amb el mòbil.
      Més endavant treballarem l’opció de posar a disposició l’operativa a través de pàgina web, a més de l’app. Si no creus que ara sigui el teu moment, estigues atent a La Plaça per tenir la informació al dia a mesura que anem traient nous productes. Gràcies per acompanyar-nos.

      Hace 3 años
  11. Albert TrilloAlbert Trillo says:
    Albert

    Per quin de la cua aneu? Encara no he rebut mail de contacte. Gracies

    • Jordi CollJordi Coll says:
      Jordi

      Exactament no t’ho sabria dir, ja que anem a poc a poc per anar validant tots els comptes corrents, més que res per un tema de seguretat i perquè tot funcioni i vagi bé i sense cap mena de problema. Tingues una mica de paciència, a veure si d’aquí a pocs dies ja pots tenir el teu compte corrent operatiu. Moltes gràcies pel teu comentari, Albert!

      Hace 3 años
  12. Jordi Grabolosa VilaJordi Grabolosa Vila says:
    Jordi

    hola de nou! esperava amb candeletes el dia 1 i la veritat és que ha estat una mica decepcionant la cosa… tot i així, he obert compte. ara acabo de rebre un correu escrit en un perfecte anglès dient que si vull mantenir el compte, haig de fer un ingrés. d’acord el faré. parlaveu d’una súper app. de moment, per a què ho sigui li falta molt. moltíssim. des del principi, tenia entès que oferiríeu un pla gratuït i que només hauríem de pagar pels serveis que necessitessim. d’acord. puc entendre que hi hagi una tarifa mensual i que la targeta tingui un cost, però el què no entenc és que pagant un pla mensual cobreu les transferències i la retirada de diners. posaré el meu granet de sorra a la causa perquè el projecte crec que s’ho val, però també heu de ser competitius. ara mateix, ningú està cobrant per fer transferencies i menys ja quan es paga una mensualitat. soc client d’n26, monese, revolut, bnext… cap d’ells ho cobra. em semblaria lògic un pla free on pago les transferencies. la mensualitat hauria de cobrir-ho tot com fan la resta. espero que reviseu aquest punt. i no sé, però també penso que als primers clients, estaria bé que tinguéssim algun privilegi, no? 😜 gràcies!

    • Josep AcostaJosep Acosta says:
      Josep

      Bon dia, puc subscriure tot el que dius Jordi, a més jo necessito domiciliar rebuts de serveis i poder pagar taxes municipals, cobrament de prestacions, pagament d’ impostos etc. I desconec si es podrà fer o no,

      Hace 3 años
    • Laura Bunyol Bartrina says:

      Hola Jordi, moltes gràcies pel teu comentari. Sí, estem pendents d’aquest detall i sabem que és un mercat molt competitiu. Per això agraïm la teva fidelitat i confiança. Aquests processos inicials sempre impliquen ajustos i costos que hem procurat siguin el màxim d’acurtats possible. Molt aviat esperem afegir nous serveis al compte 11onze que faran del Canut un producte molt més competitiu.
      Així mateix tots tenim ganes de recompensar els nostres primers clients que heu de viure totes aquestes incerteses i és per això que la vostra primera targeta serà d’edició limitada, amb un disseny exclusiu, també l’acumulació de peles suposarà un avantatge esperem de cara l’ús de l’app. L’app acaba de sortir i anirà millorant dia a dia i per això us agraïm a tots i totes la vostra participació perquè es pugui millorar cada dia. Moltes gràcies

      Hace 3 años
  13. Em sembla molt bé que cadascu escolleixi la eina que li sembli millor per operar a internet. El que no vull és que ningú m’obligui a tenir-ne un de concret…per interessos d’algú que no sabem qui és. Jo només tinc cñar que m’han robat dos cops el mòbil amb tots els problemes que això comporta. Mai m’han robat l’ordinador ni a casa ni a la feina….per a mi aquesta estadística personal em fa pensar que la meva decissió és correcta i més segura.
    Qui vulgui tenir totes les dades bancàries al mòbil és molt lliure…robar-los encara serà més llaminer pels lladres

    • Pere Saus Marin says:

      Tot i el que dius és cert pots estar ben segur que les teves dades i els diners que hi tinguis estaran segurs a El Canut, encara que et robin el mòbil una 3ª vegada .

      Hace 3 años
  14. Mercè ComasMercè Comas says:
    Mercè

    Ja tinc un compte fora de l´abast de l´estat espanyol . Adéu a l´ IBAN ES
    Pagar 2,25 € de manteniment no m´arruinarà. Caixa d´Enginyers no cobra però t´obliga a tenir targeta de crèdit que és on hi ha el gran negoci per poc que et despistis. BBVA , la Caixa i Banc Sabadell cobren molt més.
    de 80 a 100 eu a menys que tinguis un saldo mínim i domicilïs nòmina o pensió. La Caixa després d´un anys de no cobrar-me res em va cobrar 60 eu. perquè la meva pensió era petita. Els vaig dir d´immorals en amunt, i ADÉU. Els hauria de caure la cara de vergonya, i del BBVA no cal ni parlar-ne. Resposta concertada dels tres bancs si et queixes: Som una empresa privada i nosaltres posem les condicions. Empreses privades rescatades per´l´estat espanyol mitjançat l´ES del Banc d´Espanya

    • Laura CarlúsLaura Carlús says:
      Laura

      No puc estar més d’acord amb tu💯 Estic molt contenta i plenament satisfeta amb l’opció que hem triat. Recordeu que 11onze té un valor afegit molt important: poder saber que se’n farà del diner, i a més estar-hi totalment favor. 11onze és més que el meu propi diner.

      Hace 3 años
    • Pere Saus Marin says:

      Ja saps que nosaltres som ètics, transparents i sostenibles, Mercè. ^_^

      Hace 3 años
  15. ferran Ribas bruguetferran Ribas bruguet says:
    ferran

    Un petit comentari , sobre consum. Font alimentació 120w, procesador 75w , targeta grafica, de 30w a 150w….de consum . Móbil 1,5w del carregador. Jo nomes utilitzo el móbil ; per estar al dia ( Vilaweb ElNacional. 🙂 i us recomano qe us aneu acostumant.

    • Jennifer Roca Civit says:

      Moltes gràcies pel teu comentari, Ferran, certament avui dia amb el mòbil es pot fer qualsevol cosa, fins i tot obrir un compte amb 11Onze! Ens veiem per la Plaça, que tinguis molt bon diumenge.

      Hace 3 años
  16. Josep AcostaJosep Acosta says:
    Josep

    Crec que això no es pot basar tan sols en la filosofia de la fintech en primer lloc ha de resoldre les necessitats dels clients, que són els que hi posen els seus diners, de fet no entenc com d’altres fintech han començat oferint productes gratuïts i aquí no, potser ho pensen fer més endavant?

    • Pere Saus Marin says:

      No et puc dir com treballen els altres, Josep . El que sí tenim clar és què volem fer , quan i de quina manera per ser tan útils com sigui possible a la nostra comunitat.

      Hace 3 años
  17. Jaume RamonJaume Ramon says:
    Jaume

    Que tingueu sort. Però pagar per serveis bancaris no està en el meu pla econòmic.

    • Pere Saus Marin says:

      Estic convençut Jaume que en un futur pròxim ens tornarem a retrobar i que llavors de ben segur, ens posarem d’acord. Mentre´s ens veiem per La Plaça .

      Hace 3 años
  18. Després d’haver preguntat varis cops si la forma d’operar de Onze estaria vinculat a un mòbil i contestar-me que es podria treballar amb altres dispositius, veig amb molt desagrat que un dels requisits per tenir un compte amb vosaltres és tenir un mòbil intel·ligent. Anem enriquint les companyies de telefonia i de mòbils? Vigileu amb les respostes que doneu.
    Us recordo que la llei vigent a Europa no exigeix en cap moment que hagi de ser un mòbil per a fer la doble autenticació. Hi ha moltes més alternatives i l’OCU ho recull clarament.
    Crec que jo també veient com sembla funcionar tot, m’esperaré un temps a veure com aquesta iniciativa evoluciona…era engrescadora

  19. Josep AcostaJosep Acosta says:
    Josep

    Des del principi que tenia la sensació, que això aniria per aquí,,, banca comunitària, vol dir com una ONG ? Els que es poden permetre tenir un compte, tenen estalvis, pagaran i mantindran l’empresa, per mi seria fugir del foc per caure a les brases, crec que necessitaré més temps per veure’n l’evolució

  20. José María González de la MontañaJosé María González de la Montaña says:
    José María

    Bona nit a tothom,

    Aquest és el meu primer comentari i em sento obligat a dir algunes coses.

    1. Jo no he vist que enlloc de la pàgina es digui que el compte bancari seria gratuït. Els preus ja eren al web des de fa uns dies; pocs, però ja hi eren. De moment, un pot estar informat del que li cobraran. Altres bancs no t’ho comenten o la informació queda perduda enmig d’un galimaties farcit de frases enrevessades amb paraules que la gent no entén, ple d’asteriscs que et porten a un peu de pàgina, que és un altre galimaties, i escrit amb lletra mida 3,5.

    2. És ben cert que pagar 2,95 €/mes per mantenir el compte és elevat, però cal tenir en compte que no serà l’únic producte que tindran. Caldria veure com evoluciona (si els nous productes faran baixar els preus dels anteriors per compensar, si es mantindran o n’afegiran de nous…). Una flor no fa estiu.

    3. No podem oblidar que és una empresa i el seu objectiu és generar beneficis. Una part dels beneficis queda a l’empresa perquè continuï funcionant i se n’ampliïn els productes i serveis; i l’altra part es reparteix entre els socis (si queda res a repartir). Cal esperar que facin la “distribució del benefici intern” per veure com és la contribució social o quina interpretació fan d’això que anomenen “banca comunitària”.

    4. La gent hauria de tenir més coneixements financers. Els vídeos que fan són molt didàctics i poden servir per introduir-se en aquest món i fer-se una idea de què es vol contractar. Ja s’ha vist abans com, per manca de coneixements, molta gent ha contractat serveis sense tenir-ne idea ni conèixer-ne les condicions (en què el inconvenients superaven els avantatges).

    5. L’empresa tot just ha començat a operar i li cal suport. No diré pas que fer-li confiança per un sentiment patriòtic sigui el millor, no vull ensarronar ningú. Però hem d’aplicar un consum “políticament” responsable. Si vols comprar o contractar alguna cosa, has de saber a qui li compres i què fa. Hem de tenir una idea de què esperem d’aquella empresa més enllà del producte o servei que ens ofereix. Si volem un banc català, hem d’assumir que això pot tenir costos i hem de decidir si volem assumir-los i si combreguem amb la seva filosofia.

    Molta sort a tothom.

  21. Cristina MestreCristina Mestre says:
    Cristina

    Anna, cap intenció de menysprear ningú, només faltaria. Bona nit a tothom!

    • Anna PortabalesAnna Portabales says:
      Anna

      Bona nit, Cristina!

      Hace 3 años
    • Miquel MartíMiquel Martí says:
      Miquel

      Doncs bé que ho sembla…o és que si som crítics som menys patriotes o sentimentalistes… portem mesos seguint La Plaça i fins aquesta setmana no han posat els preus….portem mesos fent preguntes importants com els interessos i d’altres i cap respostai ens ho trobem avui i a més si critiquem o no ho veiem clar llavors som poc objectius o poc ètics….. no fotem.

      Hace 3 años
    • Elisabet Porqueras Garcia says:

      Bona nit, Cristina. Ens veiem per La Plaça

      Hace 3 años
  22. Cristina MestreCristina Mestre says:
    Cristina

    I tant Miquel, cadascú ha de mirar pels seus interessos però si ja partim de la idea que ens han d’enganyar pel fet dels sentiments, no sé si anem bé…m’agradaria saber si dispensaríem la mateixa paciència i seríem igual de crítics si no es tractés d’una inicitiva catalana… jo també estic a la cua i esperaré el que calgui. Salut!

    • Anna PortabalesAnna Portabales says:
      Anna

      Si no es tractés d’una iniciativa catalana de ben segur poca gent hauria seguit des del primer moment, aquell 11 de setembre, a 11Banc… Crec que tothom que forma part de la Plaça, ho fa pel sentiment de país. És innecessari menysprear als altres.

      Hace 3 años
  23. Cristina MestreCristina Mestre says:
    Cristina

    Doncs a mi, com que justament em mou el sentiment, abans escullo 11Onze que la Caixa d’Enginyers, per exemple, perquè hi veig una filosofia al darrera que les altres entitats no tenen. Per cert, la Caixa d’Enginyers – o qualsevol altra – també devia fer saltar recels i alarmes al principi, no? O és que tothom estava segur que allò funcionaria? Em sembla que ens cal una mica de paciència amb tot plegat i, si es prefereix, observar com es va desenvolupant, però no cal destripar ni desbarrar a la primera de canvi. Pel que fa al tema controvertit de les comissions…algú ha vist en algun lloc de La Plaça que digui que tot era gratuït? Jo no ho he trobat enlloc… En fi, per la meva part, penso donar un vot de confiança a aquesta iniciativa catalana, perquè em sembla que si no ens ho creiem una mica, com a país, no anirem enlloc. Ah, per cert, algú ha dit que 11Onze no era 100% catalana perquè l’inversor era americà: doncs el Barça tampoc ho es perquè el va fundar un suís i el Madrid no es “castizo” del tot perquè el van fundar dos catalans. I si ens deixem de tonteries i mirem endavant? Força 11Onze!

    • Lara de Castro says:

      Gràcies Cristina! 💛

      Hace 3 años
    • Miquel MartíMiquel Martí says:
      Miquel

      Tonteries no Cristina, jo també sóc a la cua per sentiment, però més enllà del patriotisme miro per l’economia de la meva família.
      En nom del patriotisme la gent es deixa enganyar molt….exemple….mundial d’Espanya i mentreels espanyols ho celebraven el PP de Rajoy aprovava una llei de comiat laboral gairebé gratuït…això sí, tots espanyols. Doncs entendràs que en nom del patriotisme sigui escèptic i m’ho miri tot bé. Per últim, com que m’he mirat la majoria de videos i articles econòmics de la Plaça puc dir queen més d’un es deia quecom a tret diferencial no es volia fer com altres bancs i cobrar despeses i/o comissions…..ja ho veig ja…. ei però amb il·lusió…..que amb paciència continuo a la cua…ja està ben dit ja que els catalans celebrem les derrotes….

      Hace 3 años
  24. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:
  25. Pere

    Estava molt engrescat amb aquesta iniciativa bancària catalana amb tot el que això representa, però objectivament, si a 11onze li trec l’estímul sentimental de país que em desperta, a dia d’avui, no m’aporta cap avantatge respecte altres competidors. I en qüestió de calers no em vull deixar endur pels sentiments. Aviam com evoluciona 11onze, espero que s’equipari a d’altres solucions existents i aleshores potser no dubtaré en fer el canvi.

    • laura bunyollaura bunyol says:
      laura

      Tota la raó Pere s’ha de tenir el cap fred amb les coses importants i deixar temps a les coses per tal que es vegi el camí que han traçat. Salut

      Hace 3 años
  26. Josep Montfort SerraJosep Montfort Serra says:
    Josep

    Per Toni: Segurament el Banc Central de Bulgària és més solvent que l’espanyol, tampoc és difícil. Però el problema no és aquest, el diner és marcadament conservador i dubto molt, per molta tecnologia i facilitats per moure diners que hi ha actualment, que la gent dipositi els seus estalvis en un país del que ho desconeix tot. És la meva humil opinió, però crec que molta gent ho compartirà. Per altra part, entenc que el projecte cal finançar-lo i té costos, però m’ha costat molt aconseguir les condicions que tinc com per ara acceptar-ne unes de bastant pitjors. Al meu entendre i amb ànim d’ajudar, penso que en el tema comissions esteu fora de línia. Molta sort i salutacions.

  27. Jaume RamonJaume Ramon says:
    Jaume

    Veient els costos de aquesta fintech, seguiré amb Caixa de Enginyers. Apa, deixo anar el meu torn. Quan disposeu de comptes gratüits compteu amb mi, per cert N26, Revolut i altres fintech tenen productes atractius gratüits.

    • David LópezDavid López says:
      David

      Hola, Jaume, encara que ara mateix no vulguis fer servir El Canut, segueixis amb nosaltres a La Plaça, El Canut encara només està a la seva fase inicial i de segur que molt aviat, trobarem el producte que s’ajusti a les teves necessitats.

      Hace 3 años
  28. Faust CardielFaust Cardiel says:
    Faust

    Per tota aquella gent que avui s’enadona que una empersa funciona amb comissions, Avui 11Onze ens ha donat una oportunitat. Quant de temps fa…. que demanem un Banc Català i a més descentralitzat del estat ? Avui pots decidir si col·laborar amb una iniciativa dels països que demà pot ser GRAN i CLAU per a tothom o deixar-la sensa cap opció i sens cap vot de confianç. Depen del Poble. Visca la Terra.

    • David LópezDavid López says:
      David

      Gràcies per la teva confiança Faust, treballarem de valent perquè aquesta oportunitat sigui ben aprofitada.

      Hace 3 años
    • Miquel MartíMiquel Martí says:
      Miquel

      No a qualsevol preu company! a més el principal inversor d’11Onze és americà, així que tampoc és 100% català.

      Hace 3 años
  29. Pep PujolPep Pujol says:
    Pep

    Porto des del matí intentant accedir al Google Play x decarregar l’app. Heu d’arreglar aquest problema urgentment. Els temps de probes ja han passat.

  30. Francesc Xavier Dengra i GrauFrancesc Xavier Dengra i Grau says:
    Francesc Xavier

    Disculpeu-me la primera impressió, però soc el 500 i escaig de la llista i em semblen força barbaritat les comissions. No només pels catalans que viuen als Països Catalans i cada cop tenen menys opcions raonables, sinó també per als catalans que vivim o hem viscut en altres zones d’Europa amb altres divises o diversos comptes i que podríem haver confiat en vosaltres. Proposeu múltiples opcions per pensar en clau europea però la realitat és que tenir-hi els diners provoca comissions per tot arreu i un fre a la mobilitat entre comptes (o, més enllà d’això, moure diners que tenim fora a un banc eminentment català). Fent números: si hom en un mes treu del caixer 600€ (raonable en una classe mitjana) en tres tongades de 200€, això es pot convertir en més de 15€ mensuals de comissió (1,10+2+2(?)= 5,10€ x 3 cops)… Sumant-hi uns altres 2,95€ mensuals i uns 3€ més si fem 5 transferències SEPA mensuals. Fins a 20€ mensuals, vaja. Jo entenc que a una Finntech d’inici li cal recuperar la inversió i no pot competir amb altres preus, però 240€/any (20€x12 mesos) són molts diners per algunes famílies. Tenint en compte que abans que jo fes la majoria d’edat (fa poquets anys) els bancs donaven 0,5-2% de rendibilitat per tenir-hi els diners posats. Vaja, que jo de la Caixa rebia peles (de debò) per tenir-hi calers a la cartilla del Super3. Som la generació digital i els temps canvien, sí. Però l’esperit aferrissadament independentista no sé si es val pagar-ho, això. Em sembla un abús que no lliga amb l’ètica que esperava trobar. No he canviat a Fibracat, CatGas, Somenergia (i després BonPreu Energia; tots amb preus oscil·lables però dins de mercat) perquè tot l’estalvi d’aquesta consciència política es perdi precisament en un banc. Encara m’ho rumiaré una mica més, però tot fa pinta que obriré el compte que tenia pendent amb vosaltres també amb la Caixa de Guissona. Us desitjo sort i encerts, de debò, però estic decebut com d’altres usuaris que ja s’han expressat en aquest fil. Salutacions d’un català vivint ara mateix a Bèlgica però molt connectat amb la realitat catalana.

    • Eduard TorrellEduard Torrell says:
      Eduard

      Francesc Xavier, estic molt d’acord amb el que dius. Jo fa tres anys que vaig obrir compte a Caixa Guissona i n’estic molt content. Practiquen la banca tradicional, et fan el vestit a mida. No t’ho pensis massa i fes el pas.
      Per cert l’IBAN del compte pel que fem cua és de Bulgaria i si no vaig errat, encara no estan dins l’euro. Funcionan amb la seva moneda el “Lev”. Tanmateix, he llegit per la xarxa que tenen previst d’ingressar a l’eurogrup l’any vinent.

      Hace 3 años
    • Jordi Oller says:

      Ser una fincom ètica, no significa que sigui gratuïta, el que implica és que el client en tot moment serà informat de quins costos repercutiran en el client, quin és el motiu i a què responen. De la mateixa manera serà informat de quines són les nostres empreses col·laboradores i podran tenir la seguretat que aquestes seran igual d’ètiques que 11Onze. Per altra banda, Francesc, el cost del compte corrent és de 2,95 €/mensuals, avui comencem, i a poc a poc anirem incorporant nous serveis. Ens veiem a La Plaça.

      Hace 3 años
  31. Miquel MartíMiquel Martí says:
    Miquel

    Joan, acabo de corregir el meu comentari anterior amb els numeros i si t’hi fixes surten a 100000€ diaris, per exemple avui que s’obririen 5000 comptes. Em sembla vergonyós, però igualment em sembla que no m’has entès…. implico tots els diners en un sol dia perquè avui era el dia d’obrir 5000 comptes, l’esperat dia d’inici, per tant, encara que siguin els costos anuals de manteniment, també els poso a dia d’avui, ja que si la gent es fa un compte i el manté, des d’avui estan assesgurats aquests diners, i per tant per fer-ho ràpid visualment els he posat com a concepte d’un sol dia, crec que és fàcil d’entendre.
    Per altra banda els 50€ que suposadament retiro en efectiu també els poso perquè en teoria si els trec és per gastar-los, i per tant, aquell dia que tregui 50€ en realitat m’en gastaré 53,1€, així doncs estimat Joan, no m’ensabonis, que ja m’he dutxat.

    • Joan MauríJoan Maurí says:
      Joan

      Cap ganes d’ensabonar-te Miquel, només faltaria!
      Continuo creient que els números no estan he fets, però tant és!
      Si per una app així no podem pagar 2,95€ mensuals… anem malament! Suposo que no tens Netflix, ni cap altra plataforma de subscripció oi? I més tenint en compte que ja anuncien que quan puguin ho faran gratuït (i que acaben de començar, són molts agents que estan treballant i deuen haver de cobrar a final de mes, etc…)
      Tant és, deixem-ho estar

      Hace 3 años
  32. Josep Montfort SerraJosep Montfort Serra says:
    Josep

    Estic a la cua, però ja d’entrada hi veig 2 problemes importants: la gent jove té altres opcions de fintech o neobancs gratuïtes o amb millors condicions. I la gent gran o de mitjana edat, amb capacitat econòmica i que la volia posar lluny de les urpes espanyoles, difícilment posarà els seus diners en un compte de Bulgària. Tinc compte a França, en un banc tradicional, i les condicions són bastant millors.

  33. Climent RequesensCliment Requesens says:
    Climent

    He esperat molt impacient l’arribada d’aquest 1 d’octubre però llegeixo els comentaris, ara publiqueu els costos de tenir un compta i estic molt decebut.
    Com a jubilat no em puc permetre mes despeses i encara menys quan no tinc cap cost en la banca actual.
    Tot plegat una aixecada de camisa.
    Els promotors bé podeu anar a ocupar cadires de polítics ja que se us dona bé ensarronar a la gent.
    Quan m’arribà el torn, passo.

    • Lara de Castro says:

      Hola Climent, em sap molt de greu que deixis anar el teu torn. Si quan anem incorporant nous productes hi ha algun que et convingui, seguirem aquí per ajudar-te. Cuida’t i fins aviat!

      Hace 3 años
  34. Miquel MartíMiquel Martí says:
    Miquel

    Càlculs ràpids de l’1-O
    2.95€ manteniment x 12 mesos x 5000 persones = 177.000€/365 dies= 485€/dia
    14.95€ targeta x 5000 persones = 75.750€
    2€ targeta virtual x 5000 persones = 10.000€
    Retirada d’efectiu, per exemple 50€ + 1,1€ de comissió + 1% de l’import + comissió de l’entitat del caixer (per exemple 1,5%) = 3.1€ x 5000 persones = 15.500€
    Suma total en un sol dia, sense fer absolutament res = 101.735€
    NO ESTÀ GENS MALAMANENT Senyors d’11Onze! Gens malament, això no ho guanyaré jo en la vida crec.
    No ens esteu donant cap raó pel canvi, cap raó de pes… tant efímer com el Tsunami democràtic, com la declaració del 27-O…. quina llàstima.
    Que tingueu sort, però de moment, amb la meva butxaca i amb la de la meva família no hi compteu, sobretot perquè no podem fer un compte comú, la qual cosa evitaria tants costos… en fi, bon cap de setmana, qualsevol no el té amb 1/10 de milió xD

    • Joan MauríJoan Maurí says:
      Joan

      Entenc l’emprenyada que portes… però veient com fas els càlculs, potser que et quedis a La Plaça per aprendre economia…

      Calcules el manteniment anual de 5.000 comptes dient que és el què guanya 11onze en un dia?😩

      Calcules la comissió de treure 50€ en efectiu, i per demostrar que el banc hi guanya molts diners hi afegeixes els 50€ que has tret?😩

      Deixant de banda que els cost de les targetes el tindràs un sol cop…

      Estic d’acord en què jo també pensava que seria gratuït, i et subscriuries a serveis que t’interesséssin, però fer els càlculs que has fet és mala fe. Tota empresa té uns costos que s’han de mantenir d’alguna manera…

      Hace 3 años
  35. Anónimo says:

    Enteng l’emprenyament den Miquel , jo també ting compte amb Revolut i tots els serveis s’11Onze a Revolut son de franc , el motiu que jo soc d’11Onze es patriotisme i per que per el que e llegit a la plaça molts d’aquets productes que ara pagarem seran de franc

    • Jordi Oller says:

      Som una fintech acabada de crear i cap de les fintechs que surten al mercat de nou poden oferir-ho tot gratuït, a no ser que tinguin a darrere algun dels actors del món financer ja coneguts. Caldria donar valor al fet que hi hagi un grup de gent que hagi arriscat a muntar un projecte independent dels poders econòmics habituals. Gràcies, ens veiem a La Plaça.

      Hace 3 años
    • Miquel MartíMiquel Martí says:
      Miquel

      Doncs que m’avisin quan sigui de franc. Segon 1-O que em sento estafat… no vull un tercer.

      Hace 3 años
  36. Francesc CasarramonaFrancesc Casarramona says:
    Francesc

    Ja tinc el compte creat, però vist les comissions que cobreu, em vull donar de baixa. Com puc cancel.lar el compte?

    • Jordi Oller says:

      Bones Francesc, posa’t en contacte a través del xat o mitjançant el número d’atenció al client que trobaràs a l’app.

      Hace 3 años
  37. Carles Mateu del Rio i de BatlleCarles Mateu del Rio i de Batlle says:
    Carles Mateu

    Aquí estic amb molta paciència. 😀😀

  38. Laura CarlúsLaura Carlús says:
    Laura

    Si hi ha res que tingui més clar és que 11onze sou la meva opció i que puc esperar tranquilament fins que es congeli l’infern si calgués 😉

    • Oriol Garcia FarréOriol Garcia Farré says:
      Oriol

      Gràcies, Laura per confiar en nosaltres. Seguim a La Plaça amb determinació i convicció.

      Hace 3 años
  39. Xavier SantiagoXavier Santiago says:
    Xavier

    Com a soci fundador, em dol perquè trobo poc ètic i poc transparent que fins ara no publiqueu els preus dels serveis bancaris que cobrareu als clients particulars. Manteniment, targetes, transferències, retirades d efectiu en caixers… tot això ho tinc gratis en la entitat bancària de sempre.!!! Només per patriotisme o “per la causa” no em canviaré a 11Onze. Ser català és una decepció continua… No obriré cap compte amb aquestes condicions. Llàstima per la inversió inicial de soci fundador, ja els he vist prou aquests calers

    • Aitor Canudas says:

      Hola Xavier, no tenim constància que figuris com a fundador en l’arxiu. Et preguem que enviïs un correu a [email protected] amb el rebut securitzat que deus tenir al teu nom (document amb codi QR) I un compte corrent on Et puguem tornar el donatiu. Moltes gràcies.

      Hace 3 años
  40. Ángel Antonio Olea lombillaÁngel Antonio Olea lombilla says:
    Ángel Antonio

    👏👏👏

  41. Luis Miguel LopezLuis Miguel Lopez says:
    Luis Miguel

    Esperen 👏🏻👏🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻

  42. Guillem Maura RayoGuillem Maura Rayo says:
    Guillem

    Esperant pacientment i amb il.lusió el meu torn a la cua, estic amatent

    • Jordi Oller says:

      Gràcies, Guillem. Espero que et toqui ben aviat. Ens trobem a La Plaça.

      Hace 3 años
  43. Anna PortabalesAnna Portabales says:
    Anna

    Només vull agraïr a tots els agents la dedicació i l’esforç que heu fet! 💛 i desitjar-vos molt d’èxit!

  44. Montserrat Pons CarboneroMontserrat Pons Carbonero says:
    Montserrat

    Ummm👎

  45. Miquel MartíMiquel Martí says:
    Miquel

    Perdoneu senyors d’Onze, però els continguts que aporteu no són un valor afegit en l’economia de cadascú. Que estan bé? Sí, sense dubtes, que alguns són molt interessants? també, però això no aporta cap valor afegit a l’economia personal i molt menys suposa un benefici o un motiu per canviar d’un banc o fintech GRATUÏTA a una fintech que et cobra! Ja ens van enganyar l’1-O, i fent referència al dia que som avui, no vull que em tornin a enganyar.

    • Jordi Oller says:

      Bones Miquel, en primer lloc, gràcies per comentar, la intenció del contingut de La Plaça és que tothom pugui accedir a informació financera, cultural… que tot sovint, és desconeguda o poc coneguda per una majoria de la societat, tots podem recordar casos com el de les preferents, on per desconeixement de la majoria, la banca tradicional va encolomar aquest producte financer d’alt risc a un munt de gent.
      Així doncs, explicar la majoria de coses que mai ningú explica, és per nosaltres un valor afegit, així mateix, si ve és cert que algunes fintech poden oferir productes sense cap tipus de cost segurament no tenen a darrere un grup de gent, com els agents d’11Onze amb un servei 24/7, 365, que et donen una resposta als problemes que et puguin sorgir en el teu dia a dia.
      Així mateix, som una fintech acabada de crear i penso que cap de les fintechs que surten al mercat de nou poden oferir-ho tot gratuït, a no ser que tinguin a darrere algun dels actors del món financer ja coneguts. Caldria donar valor al fet que hi hagi un grup de gent que hagi arriscat a muntar un projecte independent dels poders econòmics habituals. Gràcies, ens veiem a La Plaça.

      Hace 3 años
  46. Joan BenedictoJoan Benedicto says:
    Joan

    Jordi, ben aviat disposarem dels IBAN que necessites, estigues atent a La Plaça on ho anunciarem. Estarem encantats d’oferir-te els nostres nous productes.

  47. Joan BenedictoJoan Benedicto says:
    Joan

    Bona tarda, Jordi. La nostra intenció sempre ha sigut i serà la transparència de cara als nostres clients, i pel que fa als preus ja fa uns dies que estan publicats a La Plaça. https://www.11onze.cat/preus/
    Qualsevol dubte que puguis tenir, estarem encantats d’ajudar-te. Ens veiem a La Plaça.

  48. Elisabet SalvadóElisabet Salvadó says:
    Elisabet

    Hola Miquel. M’interessa molt el que expliques i desconec el tema. El compte a Revolut el tens vinculat a un compte d’un banc “normal”? O com funciona?

  49. Jennifer Roca Civit says:

    Benvingut Miquel: Ara com ara, som una entitat petita que té l’objectiu d’oferir una quantitat molt amplia de productes i serveis, en diferents entitats i països dins de la UE, que s’aniran desvetllant a mesura que estiguin disponibles. No obliguem a ningú a contractar res, no tenim permanència, i mantenim a tothom informat de preus i condicions, de manera que en tot moment poden decidir lliurement.
    A més, el nostre tret diferencial, que és el contingut nou que anem publicant a La Plaça, cada dia, ja sigui en forma d’articles, vídeos, podcast, etc., també té un cost humà i de producció. Esperem trobar-te en un futur si així ho decideixes, moltes gràcies.

Deja una respuesta

App Store Google Play