Directe 11Onze Academy: Benvinguda als nous 50 agents

Catalunya està sent testimoni avui del naixement d’11Onze. Un banc que va més enllà de qualsevol neo banc oferint una xarxa social privada i un mercat als seus clients per interactuar. També té com a objectiu educar als seus clients sobre com treure el màxim partit dels seus estalvis i inversions. Avui s’ha pogut veure la benvinguda dels nous 50 agents en directe, via FB Live des de EL MÓN DIARI.

El banc ha contractat 50 agents -a través d’una campanya de xarxes socials i un procés de contractació innovador, després de supervisar més de 4.000 candidats.

El 15 de març de 2021 els candidats escollits s’uneixen a l’Acadèmia 11Onze al Campus La Mola Châteauform, on durant un mes viuran una experiència única en ensenyament financer, legal i de banca.

James Sène, Fundador i President d’11Onze, realitzarà una sessió especial, anomenada PROU, que transmet la visió d’11Onze de revolucionar la banca i de tornar la banca a les persones i als Països Catalans.

L’acadèmia està dissenyada per proporcionar un entorn segur per als nous empleats i poder construir relacions amb els seus companys i col·legues i per donar-los tots els coneixements, habilitats i eines necessàries per ser capaços de proporcionar una experiència de servei al client d’excepcional qualitat.

Per tal de seguir amb el protocol del pla de contingència i prevenció de la COVID-19, hem dissenyat per 11Onze Academy, en col·laboració amb l’Hospital HM Delfos, i atenent a les recomanacions del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, un pla estratègic d’actuació per evitar el contagi del virus entre els nostres participants a l’Academy.

L’Acadèmia 11Onze és revolucionària com a concepte d’educació a les empreses, es tracta d’un CAMPUS POP UP que s’activarà amb cada onada de contractació. En 3 setmanes certifica oficialment als agents per a operar.

 

Darren Smith, COO, 11Onze, qui dirigeix l’entrenament: “La nostra filosofia per a tot el banc, no només per al campus, és crear una cosa veritablement excepcional. La primera experiència que tindrà un client amb el nostre Banc serà digital i posarem molt d’èmfasi en la tecnologia i l’experiència dels usuaris. No obstant això, volíem anar molt més enllà. En una època digital ens preocupa que les relacions personals que construïm amb el temps es perdin i a 11Onze volíem portar el Relation Banking a la comunitat. Volem que els nostres clients tinguin una relació personal llarga i significativa amb els nostres representants.”

 

Equip Editorial Equip Editorial
  1. Manel LopezManel Lopez says:
  2. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    Alicia

    Us he escoltat sentia en.un banc al carrer em queien les llàgrimes

  3. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:

Deixa una resposta

App Store Google Play