“11Onze llança una xarxa social privada a l’estil de Facebook” London News Today

El banc espanyol 11Onze diu ser el primer neobanc d’Europa a crear una xarxa social privada (PSN) per als seus clients
11Onze ha llançat la PSN a Barcelona per a animar als clients a relacionar-se amb els agents bancaris en matèria de finances, economia i benestar.


11Onze llança una xarxa social de diners

Entre les seves característiques s’inclou l’accés a una biblioteca d’informació, 11Onze TV, descrit pel neobanc com “el Netflix de la banca i les finances”, un mercat on els clients poden fer negocis entre ells. “La Plaça” o “Plaça del Mercat”, ofereix als usuaris l’oportunitat de conèixer la personalitat, les habilitats i l’aptitud dels agents bancaris.

 

“11Onze PSN trasllada la ‘relació’ dels bancs tradicionals amb els clients a la banca digital”, va dir James Sene, fundador i president de 11Onze. “Som una nova categoria de xarxes socials que reuneix els últims avanços de Facebook, Instagram, YouTube i Linkedin en format Netflix. És una xarxa social vertical de diners feta a Catalunya”.
Sene explica que la PSN forma part d’una comunitat digital en la qual particulars i petites empreses poden aprendre com funcionen els bancs. “Els bancs fintech estan lluitant per mantenir la relació amb la banca tradicional i els bancs comunitaris no aconsegueixen optimitzar aspectes de l’àmbit digital”, afegeix. “Aquest és el buit cobreix l’oferta de 11Onze”.

Altres característiques que inclou la comunitat és una autoavaluació independent per als clients que busquen un préstec o un producte d’estalvi a més de serveis de mercat i micromecenatge que s’afegiran en les pròximes setmanes.

Llegir la notícia original

11Onze

    Deixa una resposta