11ONZE TV

Que me atiendan como a una persona, no como a un número: Carles Juanico

11Onze

Detrás de 11Onze hay 148 impulsores e impulsoras que han apostado por crear una primera comunidad fintech digital que revolucione la manera en como nos relacionamos con el dinero. Carles Juanico es asesor inmobiliario de IAD y es una de las personas que ha ayudado a poner en marcha 11Onze.

Si quieres leer la entrevista entera, haz clic AQUÍ.

11Onze
  1. Josep Gimbernat says:
  2. Carme Marin benedicto says:
    • Marc Jara Gimeno says:

      Moltes gràcies, Carme, contents que gaudeixis dels continguts que oferim a La Plaça.

      Hace 2 meses
  3. Manel Miquel Martinez says:

    Tens molta raó , avui abans d’anar a veure un pis dones 40mil voltes per els portals d’internet , però tart o dora , necesites d’aquet senyor que t’asesora que es qui realment en sap.

    • Carles Juanico says:

      Sens dubte la visita i posterior acompanyament són bàsics en una de les compres més importants que fem a la nostra vida. Els avantatges del món digital han d’anar acompanyats d’un tracte humà, ètic i de servei, també amb el propietari.

      Hace 2 meses
    • Jennifer Roca Civit says:

      Moltes gràcies pel teu comentari, Manel. Que tinguis molt bon dissabte!

      Hace 2 meses
  4. Jordi Ferré says:

    Personalment no compraría mai un pis de manera digital. Hi ha coses com les humitats, persianes que no s’aixequen, etc., que no surten als videos.

    • Carles Juanico says:

      En comptades ocasions es ven un pis sense una visita. Però la tecnologia ens permet fer visites prèvies virtuals, signar digitalment, fer teleconferències i molts altres serveis sense la necessitat de que els clients paguin costoses oficines guanyant molt de temps

      Hace 2 meses
    • Marc Jara Gimeno says:

      Gràcies pel comentari, Jordi. Ens agrada i ens interessa molt disposar de les teves opinions, moltes gràcies.

      Hace 2 meses
  5. Joan Valls says:

    El desafiament és mantenir els principis i la qualitat en l’atenció al client tot i la temptació que suposaria una digitalització «crua» i «freda».
    En terme econòmics, fer-ho bé potser semblaria que costa més, però veritablement que sempre val la pena acompanyar el client, que al final compensa i que, a l’hora, el client ho agraeix molt.

  6. Joan Bringues says:

    Estic d’acord amb els seus raonaments

Deja una respuesta

También te puede interesar

Invertir

Un nuevo banco catalán es fundamental: Xavier Palet

02:15

Invertir

Una banca que ayude a las personas: Sun Rius

02:07

Invertir

Porque 11Onze puede hacerlo: Laura Carlús

02:19